نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

پیش فروش بلیت های فیلم Avengers: Infinity War بیش از هفت فیلم اخیر مارول بوده است

شرکت فندنگو اعلام کرد که پیش فروش بلیت‌های فیلم Avengers: Infinity War تاکنون بیش از هفت فیلم اخیر دنیای سینمایی مارول بوده است.

شاید برای گفتن آن کمی زود باشد؛ اما ظاهرا فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) قرار است یک شروع تاریخی را در گیشه تجربه کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت فندنگو آمار جدیدی از وضعیت پیش فروش بلیت‌های جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول را منتشر کرده است. طبق گفته وب‌سایت فندنگو، پیش فروش بلیت فیلم Avengers: Infinity War تاکنون بیش از دو برابر بیشتر از فیلم Black Panther (بلک پنتر) بوده است؛ اما این تنها نکته قابل توجه گزارش فندنگو نیست. فندنگو اضافه کرد که مجموع پیش فروش بلیت فیلم Infinity War بیش از پیش فروش بلیت‌های هفت فیلم اخیر دنیای سینمایی مارول بوده است.

بدین ترتیب در یک روند مشابه و یکسان، میزان پیش فروش بلیت فیلم Avengers: Infinity War بیش از هفت فیلم اخیر دنیای سینمایی مارول که شامل فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای)، فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج)، فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲)، فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و فیلم Black Panther می‌شود، بوده است. همچنین پیشبینی می‌شود که فیلم Avengers: Infinity War رکورد افتتاحیه بهترین فیلم ابرقهرمانی را نیز بکشند و همچنین رکورد پیش فروش بهترین افتتاحیه ماه آوریل را که اکنون در اختیار فیلم Furious 7 (خشن ۷) است، شکسته است.

Avengers: Infinity War

همچنین فیلم Avengers: Infinity War رسما درجه سنی PG-13 را نیز دریافت کرده است که حاوی صحنه‌های خشنی که ممکن است برای کودکان مناسب نباشد و والدین باید مراقب آن باشند، نیز در توضیحات آن دیده می‌شود. علاوه بر این، مارول استودیو تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر جدیدی از جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول هستیم. همچنین در این تبلیغ تلویزیونی فیلم Avengers: Infinity War به یک اتفاق مهم در دنیای کامیک مارول اشاره می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل امسال (۷ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده