// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر ایکس باکس وان بازی Hellblade: Senua's Sacrifice با محوریت رزولوشن 4K

به‌تازگی استودیو نینجا تئوری تریلر جدیدی از بازی Hellblade: Senua's Sacrifice روی ایکس باکس وان منتشر کرده است.

چندی پیش بود که اعلام شد بازی Hellblade: Senua's Sacrifice برای ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد و کاربران Xbox One می‌توانند دنیای عجیب و خیره‌کننده این بازی را تجربه کنند.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory)، سازنده بازی Hellblade: Senua's Sacrifice ویدیویی جدید منتشر کرده که در جریان آن شاهد نمرات و صحنه‌های مختلفی از این بازی هستیم. نکته‌ی ویدیو سینمایی بازی Hellblade: Senua's Sacrifice این است که در رزولوشن 4K و حالت HDR، روی ایکس باکس وان ایکس ضبط شده است.

بازی Hellblade روی Xbox One X سه حالت مختلف برای بازی کردن دارد: اولین حالت Enhanced Visuals نام دارد که وضوح تصویر و افکت‌های بصری بهتری را مشاهده می‌کنید. حالت دوم High Framerate نام دارد که در جریان آن شاهد بهبود عملکرد بازی و نرخ فریم ۶۰ هستیم و در نهایت، کاربران می‌توانند به سراغ حالت High Resolution بروند و بازی را با رزولوشن پویا (رزولوشن 4K برای اشخاصی که نمایشگر 4K دارند) تجربه کنند.

درادامه می‌توانید ویدیو ایکس باکس وان ایکس بازی Hellblade: Senua's Sacrifice را در زومجی تماشا کنید. برای مشاهده‌ی ویدیو در رزولوشن 4K می‌توانید به یوتیوب مراجعه کنید.

دانلود از آپارات

بازی Hellblade توسط زومجی نمره . را دریافت کرد و زومجی در توضیحات نقد خود نوشت:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده