نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵

انتشار دو تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم Avengers: Infinity War

مارول دو تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار است.

اواخر ماه گذشته، مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد. از زمان انتشار این تریلر، پیش فروش بلیت‌های این فیلم نیز آغاز شده که طبق گفته شرکت فندنگو، فیلم Avengers: Infinity War تنها در ۶ ساعت از شروع پیش فروش بلیت خود، توانسته رکورد پیش فروش بلیت در اولین روز را بشکند. علاوه بر این، این فیلم رکورد پیش فروش بلیت فیلم‌های ابرقهرمانی در ۷۲ ساعت نخست را در سینماهای AMC نیز شکسته است و همچنین دومین تریلر فیلم Avengers: Infinity War بیش از ۱۷۹ میلیون بار در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار خود در سراسر جهان تماشا شده و این تریلر به سومین تریلر پر بیننده تاریخ در ۲۴ ساعت نخست انتشار تبدیل شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول دو تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول است.

این تصاویر ممکن است بخشی از داستان و اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War را برای شما فاش کند

در تبلیغ تلویزیونی اول شاهد تصاویر جدیدی از جمله تصویری از شخصیت هالک را که ظاهرا در سفینه ثور حضور دارد و در حال مبارزه با نیروهای تانوس است، مشاهده می‌کنیم و همچنین در پایان آن تونی استارک رسما مرد عنکبوتی را عضو جدید انتقام جویان معرفی می‌کند. در تبلیغ تلویزیونی دوم که پایان ویژن نام دارد، شاهد تصاویری هستیم که در آن ظاهرا ویژن در آستانه مرگ است و در حال خداحافظی با واندا ماکسیموف ملقب به اسکارلت ویچ است. همچنین تصویر جدیدی از مبارزه دکتر استرنج با ایبانی ماو در این تبلیغ تلویزیونی دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این دو تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، جاش برولین، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، بندیکت کامبربچ، تام هیدلستون، آنتونی مک‌کی، پل بتانی، الیزابت اولسن، جرمی رنر، چادویک بوزمن، سباستین استن، دان چیدل، کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، پام کلمنتیئف، بندیکت ونگ، تام هالند، سین گان، لتیشیا رایت، وینستون دوک، دانای گوریرا، بردلی کوپر (صداپیشه)،‌ وین دیزل (صداپیشه)، پیتر دینکلیج، بنیسیو دل تورو و پل راد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Avengers: Infinity War حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده