نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

رکوردشکنی دومین تریلر فیلم Avengers: Infinity War

طبق آمار منتشر شده، دومین تریلر فیلم Avengers: Infinity War به سومین تریلر پر بیننده تاریخ در ۲۴ ساعت نخست انتشار تبدیل شده است.

جمعه هفته گذشته، مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد. از روز جمعه، پیش فروش بلیت‌های این فیلم نیز آغاز شده که طبق گفته شرکت فندنگو، فیلم Avengers: Infinity War تنها در ۶ ساعت از شروع پیش فروش بلیت خود، توانسته رکورد پیش فروش بلیت در اولین روز را بشکند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، دومین تریلر فیلم Avengers: Infinity War بیش از ۱۷۹ میلیون بار در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار خود در سراسر جهان تماشا شده و این تریلر به سومین تریلر پر بیننده تاریخ در ۲۴ ساعت نخست انتشار تبدیل شده است.

رتبه اول متعلق به اولین تریلر فیلم Infinity War است که بیش از ۲۳۰ میلیون بار در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار خود در سراسر جهان تماشا شده بود. همچنین رتبه دوم به اولین تریلر فیلم It (آن) تعلق دارد که در ۲۴ ساعت نخست انتشار خود بیش از ۱۹۷ میلیون بار در سراسر جهان تماشا شده است. هالیوود ریپورتر در ادامه اضافه می‌کند که کمتر دیده شدن تریلر دوم نسبت به تریلر اول یک امر طبیعی و معمول است چرا که بسیاری از مردم و طرفداران نمی‌خواهند اطلاعات و تصاویر بیشتری از فیلم برای آن‌ها فاش شود؛ اما تعداد بینندگان دومین تریلر فیلم Infinity War بسیار بالاتر از پیش بینی‌ها بوده است و ممکن است که رکورد اولین تریلر خود را نشکسته باشد؛ اما به پر بیننده‌ترین دومین تریلر یک فیلم در ۲۴ ساعت نخست انتشار تبدیل شده است.

Avengers: Infinity War

پیش از این این رکورد متعلق به دومین تریلر فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر)، دیگر فیلم شرکت والت دیزنی بوده که بیش از ۱۲۸ میلیون بار در ۲۴ ساعت نخست انتشار خود در سراسر جهان تماشا شده بود. علاوه بر رکوردشکنی در تریلر و پیش فروش بلیت در وب‌سایت فندنگو، فیلم Avengers: Infinity War توانسته رکورد پیش فروش بلیت فیلم‌های ابرقهرمانی در ۷۲ ساعت نخست شروع در سینماهای شرکت AMC را نیز بشکند. این رکورد پیش از این متعلق به فیلم Black Panther (بلک پنتر) بوده است. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده