نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۶

انتشار تریلر جدید سریال Lost in Space

شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از سریال Lost in Space را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری از این سریال است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس تریلر جدیدی از سریال Lost in Space (گمشده در فضا) را منتشر کرده است که در اصل اولین تریلر رسمی و کامل این سریال مورد انتظار این شبکه محبوب استریم است. در این تریلر با خانواده رابینسون بیشتر آشنا می‌شویم که با سفینه خود در یک سیاره مرموز و ظاهرا خطرناک سقوط می‌کنند و حال به دنبال راهی برای خروج از آن هستند. در ادامه قهرمانان داستان متوجه می‌شوند که تنها موجودات زنده روی این سیاره نیستند و در این سیاره یک ربات که به نظر می‌رسد با ویل رابینسون دوست شده است و یک دانشمند مرموز و خطرناک به نام دکتر اسمیت، نیز حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اوایل این ماه، نت‌فلیکس تیزر تریلر کوتاهی از سریال Lost in Space را منتشر کرده بود. علاوه بر این، شبکه نت‌فلیکس اولین پوستر رسمی سریال Lost in Space را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت ربات (The Robot) و ویل رابینسون هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Lost in Space Poster

توبی استیونز در نقش جان رابینسون، مالی پارک در نقش مارین رابینسون، تیلور راسل در نقش جودی رابینسون، مینا ساندوال در نقش پنی رابینسون، مکسول جنکینز در نقش ویل رابینسون و پارکر پوزی در نقش دکتر اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت سریال Lost in Space حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات این سریال در ۳۰ سال آینده جریان دارد که استعمار فضا و کوچ کردن به یک سیاره جدید، دیگر تبدیل به یک واقعیت انکارناپذیر شده است. حال خانواده رابینسون یکی از گروه‌هایی هستند که مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. این خانواده از میان افراد زیادی انتخاب شدند تا یک زندگی جدید در یک دنیای بهتر و زیباتر را برای خود درست کنند. شرایط همانگونه که به ظاهر دیده می‌شود راحت نبوده و هنگامی که این مهاجران قصد دارند به خانه جدید خود بروند، در میان راه دچار خطرات و مشکلات زیادی می‌شوند.

مت سازاما و بورک شارپلس، نویسندگان فیلم Gods of Egypt (خدایان مصر)، کار ساخت سریال Lost in Space را بر عهده داشته‌اند. فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده و قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده