نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

اولین تریلر رسمی ریبوت سریال Lost in Space توسط نتفلیکس منتشر شد

به‌تازگی اولین تریلر رسمی نسخه ریبوت سریال گمشده در فضا (Lost in Space) ساخته مت سازاما بورک شارپلس که قرار است از شبکه نتفلیکس پخش شود، منتشر شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس به‌تازگی تریلر کوتاهی از یکی از مجموعه‌های علمی تخیلی جدید خود یعنی سریال Lost in Space (گمشده در فضا) منتشر کرد. طبق بیانیه خود شبکه و اطلاعاتی که در تریلر عنوان شده، این سریال در ماه آوریل سال جاری روی سیستم استریم این شبکه قابل تماشا خواهد بود. این تریلر کوتاه تا حدودی ما را با خانواده رابینسون که متشکل است از جان، مارین، جودی، پنی و ویل، آشنا می‌کند. ما در این تیزر تریلر مشاهده می‌کنیم که این خانواده پنج نفره، به‌تازگی قصد دارد ماموریت سرنوشت ساز خود به دورترین نقطه فضا را آغاز کنند. شما در انتهای این پست می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

توبی استیونز بازیگر سریال Black Sails (بادبان‌های سیاه) در نقش جان رابینسون، مالی پارکر بازیگر سریال House of Cards (خانه پوشالی) در نقش مارین رابینسون، تیلور راسل بازیگر فیلم The Maze (هزارتو) در نقش جودی رابینسون، مینا ساندوال در نقش پنی رابینسون، مکسول جنکینز بازیگر سریال Sense8 (حسی) در نقش ویل رابینسون و پارکر پوزی بازیگر فیلم Superman Returns (بازگشت سوپرمن) در نقش دکتر اسمیت از جمله هنرمندانی هستند که در سریال گمشده در فضا حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازند.

اتفاقات داستان این سریال مربوط به ۳۰ سال آینده است؛ زمانی که استعمار فضا و کوچ کردن به یک سیاره جدید، دیگر تبدیل به یک واقعیت انکار ناپذیر شده است. حال خانواده رابینسون یکی از آنهایی هستند که مورد آزمایش قرار گرفتند. این خانواده از میان افراد زیادی انتخاب شدند تا یک زندگی جدید در یک دنیای بهتر و زیباتر برای خود درست کنند. شرایط همانگونه که به ظاهر دیده می‌شود راحت نبوده و هنگامی که این مهاجران قصد دارد به خانه جدید خود بروند، در میان راه دچار خطرات و مشکلات زیادی می‌شوند. حال این چند نفر باید به هر نحوی که شده با یکدیگر متحد شده، تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانند در این محیط بسیار خطرناک که هیچ شناختی هم از آن ندارند و نمی‌دانند که چه چیزی انتظارشان را می‌کشد، جان سالم به در ببرند. در این سریال، علاوه بر خانواده پنج نفره رابینسون، ما شاهد حضور دو فرد دیگر یعنی دکتر اسمیت و دان وست هم خواهیم بود.

دانلود از آپارات


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده