نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۶

تریلر Super Bowl فیلم Avengers: Infinity War

در جریان مسابقه Super Bowl دیشب، یک تریلر ۳۰ ثانیه‌ای جدید از فیلم موردانتظار Avengers: Infinity War پخش شد.

معمولا در جریان مسابقه Super Bowl جدید‌ترین تریلر از فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی پخش می‌شود و مسابقه دیشب هم از این قاعده مستثنی نبود. یکی از فیلم‌هایی که در جریان این مسابقه تریلر جدید آن منتشر شد، Avengers: Infinity War بود که کمپانی مارول یک نمایش ۳۰ ثانیه‌ای ولی مهیج از آن آماده کرده بود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که خودتان هم تماشا کردید، در این ویدیو شاهد کنار هم جمع شدن اعضای گروه اونجرز برای مبارزه با تانوس هستیم. تانوس آنتاگونیست اصلی این فیلم است که به حضور وی در جهان سینمایی مارول از مدت‌ها پیش اشاره می‌شد و حال با ظاهر شدن وی، اعضای گروه اونجرز باید با یکدیگر همکاری کرده و برای نابودی تانوس تلاش کنند.

اولین تریلر فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت آذر ماه امسال منتشر شده بود که می‌توانید آن را در زومجی تماشا کرده و با خواندن مقاله بررسی این تریلر، بیش‌تر با جزییاتش آشنا شوید. در این فیلم شخصیت‌هایی چون کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز، آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور، مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ، ثور با بازی کریس همسورث، هالک با بازی مارک روفالو، بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون، اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن، هاوک آی با بازی جرمی رنر، پلنگ سیاه با بازی چادویک بوزمن، باکی بارنز با بازی سباستین استن، مرد مورچه‌ای با بازی پل راد، واسپ با بازی اوانجلین لیلی، گامورا با بازی زویی سالدانا، استار لرد با بازی کریس پرت، دراکس ویرانگر با بازی دیوید باتیستا، مانتیس با بازی پام کلمنتیف، والکری با بازی تسا تامپسون، نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون، فالکون با بازی آنتونی مک‌کی، ویژن با بازی پل بتانی و کاراکتر‌های دیگر حضور خواهند داشت.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده