نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

تیزر کوتاهی از فیلم Mute منتشر شد

شبکه نتفلیکس اولین تیزر فیلم صامت (Mute) را منتشر کرد. تریلر اصلی این فیلم روز سه شنبه منتشر خواهد شد.

فیلم Mute، جدیدترین فیلم دانکن جونز، کارگردان فیلم Warcraft (وارکرفت) است که کارگردانی آن را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس (Netflix) اولین تیزر این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است. این تیزر اطلاعات زیادی از این فیلم را منتشر نمی‌کند و تنها شخصیت‌های اصلی این فیلم که الکساندر اسکارشگرد، پل راد و جاستین ثرو، نقش آن‌ها را بازی می‌کنند، در این ویدیوی کوتاه قابل مشاهده هستند. علاوه بر این، در پایان این تیزر نت‌فلیکس اعلام کرد که اولین تریلر رسمی فیلم Mute در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۰ بهمن ۱۳۹۶) یا به عبارتی دیگر روز سه‌شنبه‌ این هفته، منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات فیلم Mute در برلین سال ۲۰۵۲ رخ می‌دهد. طبق خلاصه داستان فیلم، این فیلم داستان یک پیشخدمت به نام «لئو» با بازی الکساندر اسکارشگرد، را روایت می‌کند که در سال ۲۰۵۲ و در شهر برلین به دنبال فردی گمشده می‌گردد. او در کودکی به‌خاطر حادثه‌ای توانایی حرف زدن را از دست داده و لال شده است. لئو به‌دنبال نامزد گمشده خود که نادیرا با بازی سیناب صالح، نام دارد، است. زمانی که او بدون هیچ ردی ناپدید می‌شود، لئو شروع به جستجو در سطح شهر می‌کند. در حین جستجو‌ها، لئو با دو جراح آمریکایی با بازی پل راد و جاستین ثرو، رو‌به‌رو می‌شود که «دو تبهکار سرکش» هستند. این دو نفر تنها سرنخ‌های او برای یافتن نامزدش هستند و لئو برای یافتن عشق خود مجبور است به دنیای زیرزمینی و تاریک شهر برود.

فیلم Mute قرار است در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. الکساندر اسکارشگرد، پل راد، جاستین ثرو، سیناب صالح، اولف هرمان، فلورنس کازومبا، دنیل فادرز، رابرت شیهان، سم راکول، نول کلارک، نیکی لمبورن، گیلبرت اوور و آنیا کرمانسکی، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم علمی-تخیلی حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Mute بر عهده مایکل رابرت جانسون بوده است. او پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون شرلوک هولمز (Sherlock Holmes) و پمپئی (Pompeii) را بر عهده داشته است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده