نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

تاریخ انتشار فیلم Mute اعلام شد

دانکن جونز، کارگردان فیلم صامت (Mute)، تاریخ انتشار این فیلم را که قرار است از شبکه نتفلیکس منتشر شود رسما تایید و اعلام کرد.

فیلم Mute، جدیدترین فیلم دانکن جونز، کارگردان فیلم Warcraft (وارکرفت) است که کارگردانی آن را بر عهده دارد. الکساندر اسکارشگرد، پل راد، جاستین ثرو، سیناب صالح، اولف هرمان، فلورنس کازومبا، دنیل فادرز، رابرت شیهان، سم راکول، نول کلارک، نیکی لمبورن، گیلبرت اوور و آنیا کرمانسکی، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم علمی-تخیلی حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اواخر ماه مهر سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Mute در شهر برلین آلمان آغاز شد. همچنین جونز فاش کرده است که این فیلم با فیلم Moon (ماه) که در سال ۲۰۰۹ با بازی سام راکول و صداپیشگی کوین اسپیسی، به روی پرده رفت، ارتباط داستانی دارد. جونز ساخت فیلم Mute را ۱۲ سال پیش تایید کرده بود، اما برای شروع ساخت آن ۱۲ سال صبر کرده است.

Mute

طبق گفته جونز، فیلم Mute از فیلم Casablanca (کازابلانکا) و فیلم Blade Runner (بلید رانر) الهام گرفته شده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده مایکل رابرت جانسون بوده است. او پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون شرلوک هولمز (Sherlock Holmes) و پمپئی (Pompeii) را بر عهده داشته است. همچنین سال گذشته شبکه نت فلیکس حق انتشار فیلم Mute را به‌دست آورده و این فیلم قرار است از این شبکه استریم منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌فلیکس رسما تاریخ انتشار فیلم Mute را تایید و اعلام کرده است. طبق توییتی که دانکن جونز در توییتر شخصی خود منتشر کرده، فیلم Mute قرار است در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. انتظار می‌رود که این فیلم به‌صورت محدود نیز در سینماها به روی پرده برود. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که نت‌فلیکس به‌زودی اولین تریلر فیلم Mute را منتشر کند.

اتفاقات فیلم Mute در برلین سال ۲۰۵۲ رخ می‌دهد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که یک پیشخدمت به نام «لئو» با بازی الکساندر اسکارشگرد، در سال ۲۰۵۲ و در شهر برلین به دنبال فردی گمشده می‌گردد. او در کودکی به‌خاطر حادثه‌ای توانایی حرف زدن را از دست داده و لال شده است. لئو با وجود آنکه نمی‌تواند حرف بزند، اما صاحب یک نامزد زیبا به نام نادیرا با بازی سیناب صالح، شده است. زمانی که او بدون هیچ ردی ناپدید می‌شود، لئو شروع به جستجو در سطح شهر می‌کند. در حین جستجو‌ها، لئو با دو جراح آمریکایی با بازی پل راد و جاستین ثرو، رو‌به‌رو می‌شود که «دو تبهکار سرکش» هستند. این دو نفر تنها سرنخ‌های او برای یافتن نامزدش هستند و لئو برای یافتن عشق خود مجبور است به دنیای زیر زمین برود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده