نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

تریلر فیلم The Ritual منتشر شد

شبکه نتفلیکس به‌تازگی تریلری از اثر اختصاصی خود یعنی فیلم تشریفات مذهبی (The Ritual) را که سبکی ترسناک دارد در فضای اینترنت منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس (Netflix) به‌تازگی تریلری از جدیدترین اثر ترسناک و مورد انتظار اختصاصی خود یعنی فیلم The Ritual یا همان تشریفات مذهبی منتشر کرده است. دیوید براکنر، کارگردان، تهیه کننده، نویسنده و ادیتور فیلم V/H/S (وی/اچ/اس) و فیلم Southbound (مسیر جنوبی)، کارگردانی این اثر را بر عهده داشته است.

فیلم تشریفات مذهبی داستان چهار دوست را حکایت خواهد کرد؛ چهار دوست قدیمی که از زمان دانشگاه با یکدیگر بوده‌اند و حالا تصمیم دارند به جنگل‌ها و ارتفاعات مدار قطب شمال اسکاندیناوی بروند. آنها به واسطه این تصمیم قصد دارند به آنجا بروند تا به طور کامل از تمامی مشکلات و مسائلی که مجبورند در زندگی عادی خود تحمل کنند، فرار و ارتباط خود را با یکدیگر دوباره ایجاد کنند و اینبار محکم‌تر از قبل با یکدیگر متحد شوند. با این حال، زمانی که لوک، تنها فردی که مجرد است و زندگی مستقلانه و پر مخاطره‌ای دارد، متوجه می‌شود که همانند قبل نقاط مشترکی با دوستان خود نداشته و تفاوت‌های او و دوستان ثروتمندش بیش از پیش شده است، تنش‌هایش بیشتر می‌شود. آنها به خاطر تجربه بسیار کمی که دارند، تصور می‌کنند اگر در این شرایط و در نقطه‌ای که به جز خودشان هیچ فرد دیگری وجود ندارد میانبری بزنند، پیاده‌روی آنها راحت‌تر می‌شود و زودتر به مقصد خود خواهند رسید؛ اما شرایط اصلا مطابق میل آنها پیش نمی‌رود و تصمیم سهل‌انگارانه آنها تبدیل به یک کابوس می‌شود که می‌تواند به قیمت جان آنها تمام شود. 

بعد از گذشت چند ساعت، آنها خود را گمشده، هراسان و گرسنه در جنگلی می‌یابند که پر از درخت‌های بلند و ترسناک است و به نظر می‌رسد که هزاران سال کسی حتی دست به آنها نزده است. لوک چیزهایی را می‌بیند و مسائلی را در آن جنگل متوجه می‌شود، که شرایط را برایشان تا بیشترین حد ممکن ترسناک می‌کند. اما بالاخره آنها می‌توانند در این شرایط نفس‌گیر، یک مکان خوب برای سکونت و خوابیدن پیدا کنند. آنها به محض ورودشان متوجه می‌شوند که کل دیوارهای خانه با مصنوعات باستانی تزئین شده و استخوان‌های بسیار قدیمی روی کف خشک خانه پخش شده است. آنها در آن خانه با باقی‌مانده آیین‌های مذهبی انجام‌شده و قربانی‌های بت‌پرستان روبه‌رو می‌شوند و درمی‌یابند که تمامی این باقی‌مانده‌ها مربوط به چیزی است که هنوز در جنگل حضور دارد و می‌چرخد؛ چیزی تقریبا شبیه به یک حیوان که مسئول تمامی اتفاقات بدی است که برایشان رخ داده و هر قدم آنها را دنبال می‌کند. این چهار دوست سعی می‌کنند با همه وجود، خود را از این مخمصه نجات دهند، اما با دیدن تمامی این جریانات متوجه می‌شوند که حتی مرگ هم در میان این درختان ترسناک، تمامی مصنوعات باستانی و قربانی‌های باقی‌مانده، راحت نخواهد بود. 

ریف اسپال بازیگر فیلم The Big Short (رکورد بزرگ) و فیلم Prometheus (پرومتئوس)، راب جیمز-کولیر بازیگر سریال Downton Abbey (دانتون ابی) و فیلم Mercenaries (مزدوران)، آشر علی بازیگر فیلم Four Lions (چهار شیر) و سریال Line of Duty (خط وظیفه) و سم تراوتن بازیگر سریال Robin Hood (رابین هود) و فیلم Alien vs. Predator (بیگانه علیه غارتگر) از جمله افرادی هستند که در فیلم The Ritual حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۱۷ (۲۱ مهر ۱۳۹۶) در کشور انگلیس اکران شد و در همان سال به شبکه نتفلیکس فروخته شد. به همین سبب، فیلم The Ritual قرار است در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۸ (۲۰ بهمن ۱۳۹۶) در شبکه نتفلیکس به طور سراسری پخش شود.

دانلود از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده