نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

تریلر پایانی فیلم Black Panther منتشر شد

بامداد امروز کمپانی مارول استودیو (Marvel) تریلر پایانی فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه (Black Panther) را منتشر کرد.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، بامداد امروز کمپانی مارول استودیو در بین دو نیمه مسابقه پلی‌آف قهرمانی فوتبال آمریکایی کالج‌های این کشور که بین دو تیم Alabama Crimson Tide و Georgia Bulldogs برگزار شد، تریلر پایانی فیلم Black Panther را منتشر کرد. بیشتر تصاویر این تریلر را که در واقع یک نسخه طولانی از تبلیغ تلویزیونی جدید این فیلم مورد انتظار است و مدت زمان آن حدود ۹۰ ثانیه هست، در دو تریلر و تبلیغ‌های تلویزیونی قبلی این فیلم مشاهده کرده بودیم، اما این تریلر حاوی تصاویر جدیدی از فیلم Black Panther نیز است که در پایان تریلر، مارول از آغاز بلیط فروشی این فیلم خبر داد. در حال حاضر وب‌سایت فندنگو پیش فروش بلیط این فیلم را آغاز کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اواخر ماه مهر امسال، مارول دومین تریلر رسمی فیلم Black Panther را منتشر کرده بود. اخیرا نیز ویدیویی از پشت صحنه ساخت این فیلم منتشر شده است که در آن بیشتر با شخصیت پلنگ سیاه و چگونگی ساخت این فیلم و خلق دنیای واکاندا آشنا می‌شویم. علاوه بر این، طبق اطلاعاتی که اخیرا فاش شده است، مدت زمان فیلم Black Panther حدود ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه یا ۱۳۵ دقیقه خواهد بود. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است. 

چادویک بوزمن در نقش تی‌چالا (پلنگ سیاه)، مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر، اندی سرکیس در نقش یولیسیس كلا (Ulysses Klaw)، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، مارتین فریمن در نقش اورت راس، استرلینگ کی براون در نقش ان‌جوبو، آنجلا باست در نقش راموندا، فارست ویتاکر در نقش زوری، دنیل کالویا در نقش وکابی، وینستون دوک ام‌باکو (من ایپ)، لتیشیا رایت در نقش شوری، جان کانی در نقش تی‌چاکا، سیدل نوئل در نقش زولیزوا و فلورنس کاسومبا در نقش ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده