نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

مدت و تاریخ انتشار تریلر پایانی فیلم Black Panther فاش شد

طبق خبرهای منتشر شده، به نظر می‌رسد که مدت زمان و تاریخ انتشار تریلر پایانی فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) فاش شده است.

سرانجام سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز شد و طرفداران بی‌صبرانه منتظر اولین فیلم‌های بلاک باستری این سال هستند. می‌توان گفت که فیلم Black Panther، یکی از اولین فیلم‌های فوق‌العاده مورد انتظار سال ۲۰۱۸ است که انتظار می‌رود به موفقیت تجاری بزرگی نیز دست پیدا کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمتر از ۶ هفته مانده به اکران این فیلم به نظر می‌رسد که مارول استودیو در نظر دارد که تریلر پایانی فیلم Black Panther را منتشر کند. گفته می‌شود که این تریلر قرار است در بین دو نیمه مسابقه پلی‌آف قهرمانی فوتبال آمریکایی که بین تیم‌های کالج‌های آمریکا در حال برگزاری است،‌ از شبکه ESPN منتشر شود و در طول آن آهنگ جدید کندریک لامار که به‌صورت اختصاصی برای این فیلم خوانده است، پخش خواهد شد.

این مسابقه در روز دوشنبه، ۸ ژانویه امسال (۱۸ دی) برگزار خواهد شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که در این روز تریلر پایانی فیلم Black Panther منتشر خواهد شد یا اینکه مارول در نظر دارد تا یک تبلیغ تلویزیونی یا حتی یک کلیپ از این فیلم را منتشر کند. با وجود اینکه بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که در حاشیه این مسابقه اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) منتشر شود، اما به نظر می‌رسد که مارول توانسته این مسابقه مهم را برای تبلیغ جدیدترین فیلم خود انتخاب و از آن استفاده کند. پیش از این مارول اولین تیزر تریلر فیلم Black Panther را در اواخر ماه خرداد و ماه مهر امسال، دومین تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده بود. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که مدت زمان رسمی فیلم Black Panther فاش شده است.

Black Panther

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت EventCinemas منتشر کرده، مدت زمان فیلم Black Panther حدود ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه یا ۱۳۵ دقیقه خواهد بود که اگر این مدت زمان درست باشد، این فیلم طولانی‌تر از تمام فیلم‌های مارول استودیو در سال ۲۰۱۷ خواهد بود و همچنین این فیلم به‌عنوان طولانی‌ترین فیلم اول مستقل یک شخصیت در دنیای سینمایی مارول نیز لقب خواهد گرفت. چادویک بوزمن در نقش تی‌چالا (پلنگ سیاه)، مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر، اندی سرکیس در نقش یولیسیس كلا (Ulysses Klaw)، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، مارتین فریمن در نقش اورت راس، استرلینگ کی براون در نقش ان‌جوبو، آنجلا باست در نقش راموندا، فارست ویتاکر در نقش زوری، دنیل کالویا در نقش وکابی، وینستون دوک ام‌باکو (من ایپ)، لتیشیا رایت در نقش شوری، جان کانی در نقش تی‌چاکا، سیدل نوئل در نقش زولیزوا و فلورنس کاسومبا در نقش ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده