نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

ویدیویی از پشت صحنه ساخت فیلم Black Panther منتشر شد

مارول ویدیویی از پشت صحنه ساخت فیلم Black Panther را منتشر کرده که به منشا شخصیت پلنگ سیاه می‌پردازد و مراحل ساخت صحنه‌های اکشن این فیلم را نشان می‌دهد.

حدود یک ماه دیگر، فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه (Black Panther) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و مارول استودیو در حال گسترش تبلیغات این فیلم است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول (Marvel) ویدیویی از پشت صحنه مراحل ساخت این فیلم را منتشر کرده است. در این ویدیو، به منشا شخصیت تی چالا ملقب به پلنگ سیاه پرداخته می‌شود و استن لی توضیح می‌دهد که چرا این شخصیت به‌جای اینکه در شهری مثل نیویورک باشد، در قلب قاره آفریقا خلق شده است. همچنین در این ویدیو، شاهد صحبت کوین فایگی، رایان کوگلر و چادویک بوزمن در مورد این شخصیت و فیلم Black Panther هستیم. علاوه بر این، مراحل ساخت برخی از صحنه‌های اکشن این فیلم نیز نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اواخر ماه مهر امسال، مارول دومین تریلر رسمی فیلم فیلم Black Panther را منتشر کرد. طبق شایعات منتشر شده، سومین و ‌آخرین تریلر این فیلم قرار است روز دوشنبه، ۸ ژانویه امسال (۱۸ دی) در بین دو نیمه مسابقه پلی‌آف قهرمانی فوتبال آمریکایی که بین تیم‌های کالج‌های آمریکا در حال برگزاری است،‌ از شبکه ESPN منتشر شود. علاوه بر این، طبق اطلاعاتی که اخیرا فاش شده است، مدت زمان فیلم Black Panther حدود ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه یا ۱۳۵ دقیقه خواهد بود. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است. 

چادویک بوزمن در نقش تی‌چالا (پلنگ سیاه)، مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر، اندی سرکیس در نقش یولیسیس كلا (Ulysses Klaw)، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، مارتین فریمن در نقش اورت راس، استرلینگ کی براون در نقش ان‌جوبو، آنجلا باست در نقش راموندا، فارست ویتاکر در نقش زوری، دنیل کالویا در نقش وکابی، وینستون دوک ام‌باکو (من ایپ)، لتیشیا رایت در نقش شوری، جان کانی در نقش تی‌چاکا، سیدل نوئل در نقش زولیزوا و فلورنس کاسومبا در نقش ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده