// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

پنج قسمت برتر تام و جری از نگاه زومجی

در دنیای نوستالژی‌های کودکی‌مان، «تام و جری» همیشه جایگاه ویژه‌ای داشته است. ما نیز در تازه‌ترین تاپ فایو زومجی، پنج قسمت برتر این سریال از نگاه خودمان را فهرست می‌کنیم.

جذاب‌ترین موش و گربه‌ی دنیا، فارغ از جنگ‌های دائمی‌شان که برخی از شیرین‌ترین لحظات کودکی‌مان موقع تماشای آن‌ها رقم خورده، داستان‌های شاید ساده اما معناداری را تقدیم‌مان کرده‌اند. داستان‌هایی که در دنیای کودکی، بیشتر از هر جمله‌ی آموزنده‌ای روی ذهن‌مان تاثیر می‌گذاشتند و وسط نگاه انداختن به شات‌هایی شدیدا خنده‌دار، کاری می‌کردند که هرگز بعضی چیزها از یادمان نروند. تام و جری، در کودکی بسیاری از افراد با سنین کاملا متفاوت، نقشی پر رنگ و انکارناپذیر را بازی کرده‌اند و باید به عنوان شخصیت‌های محترمی شناخته شوند که دوست نداشتن آن‌ها، برای خیلی‌های‌مان ناممکن است. چندین روز قبل، کسی که نخستین بار این کاراکترهای دوست‌داشتنی و دنیایی کاراکتر انیمیشنی جذاب دیگر را آفریده بود، از دنیا رفت. باب گیونز یا کسی که می‌شود به سادگی وی را آفریننده‌ی رویاهای خیلی از ما مخاطبان خطاب کرد، با از دست رفتنش دوباره ما را به یاد آن گربه‌ی آبی‌رنگ و موش قهوه‌ای رنگ انداخت. یاد تمام خاطراتی که با آن‌ها داشتیم. ما نیز در تازه‌ترین تاپ فایو ویدیویی‌مان که نخستین بار هفته‌ی گذشته و در قالب اپیزود نوزدهم برنامه‌ی سینمایی و اختصاصی‌مان یعنی «فریم» منتشر شد، پنج اپیزود برتر این سریال را معرفی کردیم. آیتمی که هم‌اکنون می‌توانید به تماشای آن بنشینید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

راستی، در دنیای «فریم»، از این آیتم‌های جذاب کم نیست. پس اگر سینما، تلویزیون یا هر دو تای‌شان را دوست دارید، این برنامه‌ی اختصاصی و هفتگی زومجی را از دست ندهید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده