نویسنده: سیدرضا نصری
// شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۸

آموزش دانلود بازی تام و جری چیس - Tom and Jerry: Chase

به‌دلیل انتشار محدود بازی موبایل Tom and Jerry: Chase و در دسترس نبودن آن در فروشگاه‌های مانند پلی‌استور، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب علاوه‌بر نگاهی مختصر به این بازی جدید و در عین حال خاطره‌انگیز، آموزش دانلود بازی تام و جری را هم مرور کنیم.

تام و جری نام یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های انیمیشنی تاریخ است که بسیاری از ما با آن خاطره‌های زیادی داریم یا حداقل بخش‌هایی از آن را تماشا کرده‌ایم. از آغاز کار سری تام و جری در سال ۱۹۴۰ میلادی تاکنون، قسمت‌های بسیاری از این مجموعه‌ی دوست‌داشتنی منتشر شده و مخاطبان بی شماری را از سرتاسر جهان به خود جذب کرده است.

کسب چنین محبوبیتی سرانجام باعث ساخت فیلم‌ها و بازی‌های مختلفی شد که درنهایت می‌توان به بازی تام و جری: چیس  (Tom and Jerry: Chase) جدیدترین بازی ویدیویی مجموعه تام و جری اشاره کرد. بازی Tom and Jerry: Chase ساخته‌ی استودیو NetEase Games درواقع یک بازی آنلاین در سبک تفننی است که برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون منتشر شده است.

بازی تام و جری چیس

 دانلود بازی تام و جری چیس درحال حاضر از پلی‌استور ممکن نیست و علاقه‌مندان باید از روش‌های دیگری برای دریافت بازی استفاده کنند

وفاداری و شباهت‌های پُر جزئیات Tom and Jerry: Chase به مجموعه اصلی، مسئله‌ای است که به وضوح در روند بازی دیده می‌شود. گرافیک، موسیقی، آیتم‌ها و محیط‌ها همه به‌نوعی ارجاعات مستقیمی به قسمت‌های مختلفی از کارتون تام و جری دارند و به‌طور کلی حس و حال آشنایی را برای مخاطبان خود به وجود می‌آورند. البته باید گفت که بازی در مراحل اولیه‌ی انتشار است و از مشکلات متعددی هم رنج می‌برد که گاهی در روند کلی بازی نیز تأثیرگذار هستند. بازی تام و جری چیس یک بازی آنلاین چندنفره است که در جریان آن باید با تیم گربه‌ها باید با گرفتن موش‌ها پیروز رقابت شود. البته بازی قرار است در آینده تنوع زیادی را در رقابت‌ها ایجاد کند.

در حال حاضر عرضه‌ی محدود بازی با اینکه نمی‌تواند به‌عنوان مشکل تلقی شود، اما مانع بزرگی برای علاقه‌مندان به تجربه‌ی بازی Tom and Jerry: Chase محسوب می‌شود. حال که بازیکنان نمی‌توانند از فروشگاه‌هایی مانند پلی‌استور بازی را دانلود کنند، چاره‌ای جز رجوع به روش‌های دیگر ندارند. با اینکه احتمالا بیشتر بازیکنان از نحوه‌ی استفاده از این راه‌ها آگاه هستند، اما ممکن است عده‌ای هم با مشکل مواجه شوند یا منبع به‌روز و پایداری را برای استفاده در چنین شرایطی نداشته باشند. اگر شما هم با مشکلاتی مشابه دست‌وپنجه نرم می‌کنید در ادامه با زومجی همراه باشید تا یکی از روش‌های ساده‌ی دانلود بازی تام و جری چیس را باهم مرور می‌کنیم.

نرم افزار تپ تپ برای دانلود نرم افزار اندروید
Tap Tap Tom and Jerry Chase Download Guide

آموزش دانلود بازی تام و جری چیس برای موبایل

اپلیکیشن Tap Tap یکی از گزینه‌های مناسب برای دانلود سریع و بی درد‌سر Tom and Jerry: Chase محسوب می‌شود:

۱. ابتدا وارد سایت Tap (برای دانلود کلیک کنید) شوید و نرم افزار Tap Tap را دانلود کنید.

۲. طبق تصاویر بالا، اپلیکیشن Tap Tap را اجرا کرده و با لمس آیکون ذره بین که در سمت راست و قسمت بالای برنامه قرار دارد، نوار جست‌و‌جو را باز کنید.

۳. نام Tom and Jerry: Chase را در نوار جست‌و‌جو تایپ کنید تا آیکون بازی نمایان شود.

۴. با لمس آیکون بازی، به صفحه مربوط‌به Tom and Jerry: Chase وارد شوید و روی دکمه‌ی Download کلیک کنید تا بازی دانلود و نصب شود.

۵.  در زمان انتشار به‌روزرسانی برای بازی تام و جری چیس می‌توانید دوباره با مراجعه به صفحه‌ی بازی در اپلیکیشن Tap Tap اقدام به به‌روزرسانی کنید.

شما می‌توانید بدون نگرانی از تحریم بدون نیاز به تغییر IP، بازی Tom and Jerry: Chase را تجربه کنید.

حالت کلاسیک بازی تام و جری چیس

پرسش‌های متداول

آیا بازی تام و جری به صورت جهانی منتشر شده است؟

خیر، بازی تام و جری فعلا تنها برای کشورهای آسیای شرقی منتشر شده است. اما با دانلود دیتا و بازی تام و جری می‌توانید این بازی را در ایران نیز تجربه کنید.

بازی تام و جری در ایران تحریم است؟

خیر بازی تام و جری چیس را بدون مشکل و بدون نیاز به تغییر آی‌پی می‌توانید با اینترنت ایران تجربه کنید.

بازی موبایل تام و جری چیس برای بازی کردن نیاز به اتصال دائمی اینترنت دارد؟

بازی تام و جری چیس یه بازی آنلاین چهار نفره است بنابراین برای داشتن تجربه‌ای لذت بخش باید آنلاین باشید.

نظر شما در رابطه با بازی تام و جری چیس چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ نظرتان را حتما در بخش کامنت با ما به‌اشتراک بگذارید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده