نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

تریلر بین المللی جدید فیلم Black Panther منتشر شد

کمپانی مارول استودیو تریلر بین المللی جدیدی از فیلم Black Panther را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم است.

حدود دو ماه دیگر فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه (Black Panther) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و مارول تریلر بین‌المللی جدیدی را از این فیلم منتشر کرده است. بیشتر تصاویر این تریلر که برای بازار ژاپن منتشر شده، با تصاویر دومین تریلر رسمی این فیلم مشترک است؛ اما این تریلر بین‌المللی حاوی تصاویر جدید بسیاری نیز است که وعده صحنه‌های اکشن فوق‌العاده‌ای را در این فیلم مورد انتظار زمستان امسال می‌دهد. همچنین در این تصاویر به نظر می‌رسد که شاهد بهبود جلوه‌های ویژه این فیلم نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم Black Panther:

فیلم Black Panther ادامه داستان تی‌چالا پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) را روایت خواهد کرد. او به خانه خود در سرزمین واکاندا که از ملت‌های آفریقایی با فناوری‌های بسیار پیشرفته به‌وجود آمده، اما امروزه از هم جدا شده‌اند، بازگشته است و حال تی‌چالا باید بر تخت پادشاهی واکاندا بنشیند. با این حال، زمانی که یک دشمن قدیمی دوباره ظاهر می‌شود، جایگاه و توانایی تی‌چالا به‌عنوان پادشاه و پلنگ سیاه مورد آزمایش قرار می‌گیرد و زمانی که تی‌چالا وارد جنگ می‌شود، سرنوشت واکاندا و جهان در معرض خطر قرار می‌گیرد.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده