نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

تریلر جدید فیلم Star Wars: The Last Jedi شهر Canto Bight را نشان می‌دهد

لوکاس فیلم تریلر بین المللی جدیدی از فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرده که در آن برای اولین بار شهر Canto Bight در این فیلم نمایش داده می‌شود.

کمتر از دو هفته دیگر فیلم فوق‌العاده مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و حال کمپانی لوکاس فیلم (Lucasfilm) تریلر بین المللی جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است. اگرچه بیشتر تصاویر این تریلر را در تریلرها و تبلیغ‌های تلویزیونی متعددی که طی هفته‌های گذشته از این فیلم منتشر شده است، مشاهده کرده بودیم، اما این تریلر حاوی تصاویر جدیدی نیز است. در این تریلر، شاهد اولین تصاویر از شهر کنتو بایت (Canto Bight) که یک شهر کازینو است، هستیم.

در این تصاویر، بخش‌هایی از این شهر نمایش داده می‌شود و در یک صحنه شاهد حمله یکی دیگر از موجودات دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) هستیم. همچنین در تریلر جدید فیلم Star Wars: The Last Jedi شاهد تصاویر جدیدی از نبرد در سیاره کریت (Crait) هستیم که در این تصاویر نیروهای مقاومت در حال بمباران شدن توسط جنگنده‌های TIE Fighter نیروهای فرقه اول هستند. زمان این تریلر کمی بیش از دو دقیقه است و در ابتدای آن شاهد نمایش تصاویری از فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است. اخیرا لوکاس فیلم ویدیویی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر کرده که در آن آموزش مبارزه کردن به بازیگران این فیلم، نمایش داده می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده