نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

ویدیویی از آموزش مبارزه بازیگران فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شد

لوکاس فیلم اخیرا ویدیویی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر کرده که در آن آموزش مبارزه کردن به بازیگران این فیلم نمایش داده می‌شود.

کمتر از دو هفته دیگر فیلم فوق‌العاده مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و حال کمپانی لوکاس فیلم (Lucasfilm) ویدیو جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد آموزش و تمرین به بازیگران فیلم Star Wars: The Last Jedi هستیم که در حال یاد گرفتن نحوه صحیح مبارزه کردن با شمشیر و وسایل مختلف دیگر هستند تا در صحنه‌های مبارزه فیلم که بازیگران نیاز به درگیری تن به تن دارد، از توانایی و مهارت‌هایی که در آموزش‌های خود یاد گرفته‌اند، استفاده کنند. بیشتر بخش این ویدیو به تمرین دیزی ریدلی، بازیگر نقش ری اختصاص داده شده که در حال تمرین با شمشیر نوری خود است. در ادامه گوئندولین کریستی، بازیگر نقش کاپیتان فازما را مشاهده می‌کنیم که تلاش می‌کند تا بر محدودیت لباس خود غلبه کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

جان بویگا، بازیگر نقش فین در رابطه با این تمرینات و آموزش‌های فیلم Star Wars: The Last Jedi گفت:

در نهایت فین و کاپیتان فازما روبه‌روی هم قرار می‌گیرند که نتیجه آن یک مبارزه بزرگ می‌شود. زمانی که من یک کاری را می‌خواهم انجام دهم، در ابتدا با خودم مبارزه می‌کنم.

کلی ماری ترن، بازیگر نقش رز (از شخصیت‌های جدید این قسمت)، نیز در رابطه با این آموزش‌ها گفت:

یاد گرفتن انواع مختلف مبارزها، تجربه جالب و شدیدا سرگرم کننده و جذابی بود، اما یاد گرفتن آن‌ها واقعا سخت بود.

این آموزش‌ها و تمرینات باعث صدمه به بازیگران فیلم The Last Jedi نیز شده است. در یکی از این تمرینات و آموزش‌ها که ریدلی در حال آماده شدن برای مبارزه با کایلو رن با بازی آدام درایور بود، ریدلی سلاحی را که در دست داشت به اشتباه به سر خود زد و او باعث صدمه زدن به خودش شد. درایور گفت:

این فقط یک راه سخت و عالی است.

Star Wars: The Last Jedi

دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است. علاوه بر فیلم The Last Jedi، جانسون کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه اولین قسمت سه گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) را نیز بر عهده خواهد داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده