نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

تریلر جدید سریال The Punisher منتشر شد

به مناسب انتشار فصل اول سریال پانیشر (The Punisher)، شبکه نت‌فلیکس و مارول تریلر جدیدی از این سریال را منتشر کرده‌اند.

سرانجام روز گذشته فصل اول سریال The Punisher از شبکه نت فلیکس (Netflix) منتشر شد. فصل اول این سریال در ۱۳ قسمت تولید شده و کار ساخت آن بر عهده استیو لایت‌فوت بوده است. جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، ایبون ماس-بچراک در نقش دیوید لیبرمن (میکرو)، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، شهره آغداشلو در نقش فرح مدنی و امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شخصیت پانیشر در دنیای سینمایی مارول برای اولین‌بار در فصل دوم سریال Daredevil (دردویل) معرفی شد. جان برنتال نقش فرانک کسل، ملقب به پانیشر را در فصل دوم این سریال بر عهده داشت. پس از اتفاقات فصل دوم و کمکی که پانیشر به مت مورداک (دردویل) با بازی چارلی کاکس، کرد، او راه خود را ادامه داد و این شخصیت سرانجام در سریال مستقل خود بازگشت. حال به مناسبت انتشار فصل اول سریال The Punisher، نت‌فلیکس و مارول (Marvel) تریلر کوتاهی از این سریال را منتشر کرده‌اند که در آن شخصیت‌های اصلی این سریال را معرفی می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

شخصیت پانیشر در سریال The Defenders (دیفندرز) که در آن شاهد حضور شخصیت‌هایی چون دردویل، جسیکا جونز، لوک کیج و آیرون فیست، بودیم، نیز حضور نداشت. در پایان قسمت پایانی این سریال، تیزر تریلر کوتاهی از سریال The Punisher نیز نمایش داده شد. فصل دوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) و سریال Luke Cage (لوک کیج)، سریال‌های بعدی مشترک مارول و نت‌فلیکس هستند که قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شوند. همچنین به‌زودی مراحل فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Daredevil و فصل دوم سریال Iron Fist (آیرون فست) نیز آغاز خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده