// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۳

نسخه فرعی Total War با نام Thrones of Britannia رسما معرفی شد

اولین بازی از سری فرعی Total War Saga، که زیرمجموعه‌ای از سری اصلی توتال‌وار است، با نام Thrones of Britannia رسما توسط استودیو کریتیو اسمبلی معرفی شد.

مدتی پیش بود که استودیو کریتیو اسمبلی از یک سری جدید فرعی با نام Total War Saga رونمایی کرد که بازی‌های آن قرار است دنباله‌ای بر نسخه‌های تاریخی پیشین سری توتال وار باشد. حال و در جدیدترین ‌اخبار بازی، این استودیوی انگلیسی اولین نسخه از این سری را با نام Thrones of Britannia با انتشار تریلری زیبا رسما رونمایی کرد. داستان این بازی به سال‌های بعد از هجوم وایکینگ‌ها که در سال ۸۶۶ پس از میلاد بریتانیا را مورد تاخت و تاز قرار دادند مربوط می‌شود. داستان بازی از سال ۸۷۸ پس از میلاد، زمانی که دسته‌های وایکینگ بر مناطق مختلف بریتانیا دهکده‌های خود را بنا کرده‌اند، آغاز می‌شود و بسیاری از قبایل آنگلو ساکسون (بومی انگلستان) در حال مبارزه یا خدمت به آنان هستند. یکی از بهترین کسانی که در مقابل هجوم مردان شمالی ایستاده، شاه آلفرد است که می‌توانید این شخصیت را نیز در بازی داشته باشید:

استودیو Creative Assembly برای تاریخ انتشار این بازی تنها سال ۲۰۱۸ را بیان کرده و همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی گفته شد، آن‌ها بازی‌های سری فرعی Total War Saga را از نظر مقیاس و جزییات با بسته‌‌ی الحاقی Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai مقایسه کرده‌ و این‌چنین گفته‌اند که:

بازی‌های سری Saga را نمی‌توان نسخه‌های انقلابی و کاملا جدید یا ارائه‌دهنده‌ی دوره‌های تاریخی کاملا جدید دانست. بازی‌های این سری به نوعی دنبال‌کننده‌ی داستان نسخه‌های اصلی تاریخی یا در بدترین حالت، مربوط به آن هستند. با این حال، این نسخه‌ها بازی‌های سری توتال‌وار محسوب می‌شوند.

نظر شما در مورد سری Total War Saga و اولین نسخه‌ی این سری یعنی بازی Total War Saga: Thrones of Britannia چیست؟


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده