نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

انتشار اولین تیزر تریلر فصل پنجم سریال Agents of SHIELD

بخش تلویزیونی مارول و شبکه ABC سرانجام اولین تیزر تریلر فصل پنجم ماموران شیلد (Agents of SHIELD) را منتشر کردند.

همانطور که پیش از این انتظار می‌رفت، اولین تیزر تریلر فصل پنجم سریال Agents of SHIELD در پایان فصل اول سریال Inhumans (اینهیومنز) نمایش داده شد. در این تیزر حدودا یک دقیقه‌ای، اعضای شیلد را در فضا مشاهده می‌کنیم که در تلاش برای بقا و پیدا کردن راهی برای بازگشت به زمین هستند. همچنین آن‌ها با انسان‌های دیگری نیز در این راه برخورد می‌کنند و البته در این تریلر کوتاه شاهد حضور نژاد کری (The Kree) نیز هستیم. با این حال، به نظر می‌رسد که اعضای شیلد باید با یک مشکل بزرگ و ناشناخته نیز روبه‌رو شوند. به نظر می‌رسد که در فصل پنجم قرار است شاهد حضور موجود بورود (Brood) نیز باشیم. با این حال، هنوز این موضوع رسما تایید نشده است. شما در ادامه می‌توانید این تیزر تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

تاکنون بازگشت کلارک گرگ در نقش فیل کولسن، مینگ-نا ون در نقش ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون (کواک)، هنری سیمونز در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر در نقش لئو فیتز، ناتالیا کوردوا-باکلی در نقش یویو و نیک بلاد در نقش لنس هانتر، در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD تایید و اعلام شده است. علاوه بر این، خبرهایی مبنی بر بازگشت گابریل لونا در نقش گوست رایدر (رابی ریز) و برت دالتون در نقش گرنت وارد، نیز شنیده می‌شود.

جف وارد در نقش دیک، ایو هارلو در نقش تس، کوی استوارت در نقش فلینت و پروییت تیلور وینس در نقش گریل، از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. نژاد Brood برای اولین‌بار در سال ۱۹۸۲ و در کامیک‌ Uncanny X-Men معرفی شد و این موجود خطرناک و بی‌رحم از دشمنان اصلی گروه مردان ایکس (X-Men) نیز شناخته می‌شود. 

پخش هفتگی فصل پنجم سریال Agents of SHIELD از تاریخ ۱ دسامبر امسال (۱۰ آذر) از شبکه ABC آغاز خواهد شد. علاوه بر این، مارول تایید کرد که قرار است دو قسمت ابتدایی فصل پنجم این سریال در این تاریخ به روی آنتن برود. کار ساخت و تولید سریال Agents of SHIELD بر عهده جد ویدون و موریسا تانکاروئن است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده