نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

پوستر شخصیت‌ های جدید فصل پنجم سریال Agents of SHIELD منتشر شد

بخش تلویزیونی کمپانی مارول و شبکه ABC به‌تازگی پوسترهای رسمی شخصیت‌های جدید فصل پنجم سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD) را منتشر کردند.

همانطور که در خبرهای منتشر شده گذشته مطلع شدید، سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) یکی از پروژه‌های نسبتا قدیمی کمپانی مارول، بالاخره قرار است بعد از حاشیه‌های فراوان روز جمعه ۱ دسامبر (۱۰ آذر) برای فصل پنجم خود به شبکه ABC بازگردد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی خبر جدید منتشر شده از سایت خبری اینترتینمنت ویکلی، پوسترهای رسمی شخصیت‌های جدید فصل پنجم سریال ماموران شیلد منتشر شده است. شما در همین پست می‌توانید تصاویر این شخصیت‌ها به همراه معرفی کوتاهی از آنها را مطالعه کنید. قسمت اول و ابتدایی فصل پنجم سریال Agents of SHIELD یک قسمت ویژه خواهد بود که برخلاف روال همیشگی این مجموعه، ۲ ساعت بوده و از ساعت ۸ شب به وقت محلی به روی آنتن خواهد رفت. اما این وضع ادامه پیدا نکرده و از تاریخ جمعه ۸ دسامبر (۱۷ آذر) دوباره به همان روال قبلی خود بازگشته و از ساعت ۹ شب به وقت محلی به روی آنتن شبکه ABC خواهد رفت.

Deke (Jeff Ward)

دیک با بازی جف وارد

دیک آخرین بازمانده و نجات‌یافته نهایی است که فردی بسیار فرصت طلب محسوب می‌شود. او هر کاری که از دستش برمی‌آید برای مردم انجام می‌دهد و هر چیزی که آنها نیاز دارند را برایشان فراهم می‌کند اما نکته جالب توجه این است که در قبال تک تک کارهایی که می‌کند هزینه‌ای هم دریافت می‌کند؛ هزینه‌ای که خودش برای مردم تعیین می‌کند. با این ذهن تیز و هوش سریع و فوق‌العاده خوبی که دارد، می‌توان گفت که یکی از افراد اصلی و مهم در شرایط سخت محسوب می‌شود اما در مقابل فردی است که اعتماد به او خیلی سخت است.

Tess (Eve Harlow)

تس با بازی ایو هارلو

تس خیلی زیرک و باهوش است و به شدت تلاش می‌کند تا در شرایط سخت و طاقت فرسا کاملا خود کفا باشد و بدون اینکه به کسی نیازی داشته باشد، بتواند گلیم خودش را از آب بیرون بکشد. همچنین او نسبت به امیدهایی که دارد و رسیدن به آنها خیلی ثابت قدم است و دوست دارد آینده خیلی خوبی برای کسانی که به او نزدیک هستند فراهم کند. او به شدت تلاش می‌کند تا ثابت کند که انسان‌های خیلی خوب حتی در شرایط خیلی سخت و طاقت فرسا، باز هم برای یکدیگر مبارزه کرده و از ذات خوب خود دست نمی‌کشند.

Flint (Coy Stewart)

فلینت با بازی کوی استوارت

فلینت مرد نسبتا جوانی است که مجبور به رشد سریع در یک محیط نامناسب و خیلی سخت شده است اما باز هم با وجود این شرایط دشوار، او رویاهای خود را از دست نداده و هنوز تمایل دارد که تبدیل به فرد مهمی شده و کار خیلی مهمی انجام دهد. حال زمانی که گذر این شخصیت به اعضای تیم شیلد داستان ما برمی‌خورد متوجه می‌شود که فرصتی که همیشه دنبالش بوده پیدا شده و حالا وقت آن رسیده که ثابت کند او قادر به انجام کارهای خیلی بزرگ و مهمی است. نکته‌ جالبی که درباره این شخصیت لازم به ذکر است این است که فلینت براساس کاراکتری که در کتاب‌های کمیک Inhumans وجود دارد ساخته شده است.

Grill (Pruitt Taylor Vince)

گریل پروییت تیلور وینس

گریل یک کارفرمای خیلی خشن و زمخت است. او بر هر کسی که زیر دست او کار می‌کند و از او فرمان می‌گیرد حکم فرمایی کرده و با خلق و خوی خیلی بدی با آنها رفتار می‌کند و اصلا بخشش در مزاج او تعریف نشده است. او کاملا از جهان اطراف خود و دنیایی که در آن زندگی می‌کند باخبر است و همین موضوع باعث می‌شود که اصلا کسی نمی‌تواند او را به راحتی گول زده یا به اصطلاح او را دور بزند.

با اینکه هنوز اطلاعات خیلی زیادی از داستان و اتفاقاتی که قرار است در فصل جدید شاهد آن باشیم منتشر نشده اما اینطور انتظار می‌رود که طرفداران و بینندگان در فصل پنجم تا حد خیلی زیادی به پاسخ سوالات خود دست پیدا خواهند کرد

در پایان فصل چهارم سریال Agents of SHIELD شاهد این بودیم که ایجنت فیل کولسن و تیم خود توانستند با کمک شخصیت گوست رایدر، دنیای خود را نجات دهند. زمانی که این تیم در اوقات فراغت شبانه خود این پیروزی را جشن می‌گرفتند، عیش و نوش آنها توسط مردی اسرار آمیز و مرموز به همراه تیم زبده‌ای که دور خود داشت، تعطیل شد. بعد از آن، صحنه بعدی که ما در این فصل مشاهده کردیم، صحنه‌ای بود که کولسن بر روی یک کشتی قرار داشت. اعضای تیم با کمک هم باید متوجه شوند که در حال حاضر دقیقا در کجا قرار دارند و چگونه باید دوباره به خانه خود بازگردند؛ آنها این کار را باید خیلی سریع به نتیجه برسانند زیرا خطر خیلی بزرگی بشریت را تهدید می‌کند و هر لحظه ممکن است خطرناک‌تر هم بشود. فصل چهارم سریال ماموران شیلد با یک کلیف‌هنگر بسیار بزرگ به پایان رسید و با توجه به تمدید این سریال برای فصل پنجم، طرفداران سریال قطعا به جواب سوال‌های خود خواهند رسید.

هنوز اطلاعات زیادی از فصل پنجم سریال Agents of SHIELD منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که پخش فصل پنجم این سریال قرار است از زمستان امسال آغاز شود، اما انتظار می‌رود که بخشی از فصل پنجم این سریال در فضا و خارج از زمین جریان داشته باشد. تاکنون بازگشت کلارک گرگ در نقش فیل کولسن، مینگ-نا ون در نقش ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون (کواک)، هنری سیمونز در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر در نقش لئو فیتز، ناتالیا کوردوا-باکلی در نقش یویو و نیک بلاد در نقش لنس هانتر، در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD تایید و اعلام شده است. علاوه بر این، خبرهایی مبنی بر بازگشت گابریل لونا در نقش گوست رایدر (رابی ریز) و برت دالتون در نقش گرنت وارد، نیز شنیده می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD شاهد حضور گروه S.W.O.R.D نیز باشیم.

علاوه بر موریسا تانکاروئن، جد ویدون دیگر سازنده و تهیه کننده اجرایی سریال Agents of SHIELD است که در فصل پنجم این سریال بازخواهد گشت. علاوه بر این، جاس ویدون نیز به عنوان تهیه کننده در این سریال حضور دارد.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ به نظر شما در این فصل شاهد اتفاقات هیجان انگیزتری نسبت به فصل‌های قبل خواهیم بود؟ نظرتان درباره شخصیت‌ها و بازیگران جدید این مجموعه چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده