نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

انتشار آخرین تریلر انیمیشن Coco

کمپانی والت دیزنی و استودیو پیکسار چهارمین و آخرین تریلر انیمیشن مورد انتظار کوکو (Coco) را منتشر کردند.

در اواخر ماه شهریور، پیکسار و والت دیزنی دیزنی سومین تریلر انیمیشن Coco را منتشر کردند. حال کمتر از یک ماه مانده به اکران این انیمیشن، کمپانی والت دیزنی و استودیو پیکسار چهارمین و آخرین تریلر انیمیشن Coco را منتشر کرده‌اند. بیشتر تصاویر این تریلر را در سه تریلر قبلی این انیمیشن مشاهده کرده بودیم، اما این تریلر حاوی تصاویر جدید متعددی نیز هست که ممکن است بخش‌های مهمی از داستان این انیمیشن را برای شما افشا کند. تمرکز تریلر جدید انیمیشن Coco که قرار است در روز شکرگزاری اکران شود، روی اهمیت خانواده است و میگوئل در سرزمین مردگان به آن پی می‌برد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

آنتونی گونزالس، آنا افلیا مورگیا، رینی ویکتور، جیمی کمیل، سوفیا اسپینوزا، لوئیز والدز، لومباردو بایار، بنجامین برت، گائل گارسیا برنال، ادوارد جیمز آلموس، آلانا اوباک، سلنه لونا، آلفونسو آرائو، هربرت سیگوئنزا، اکتاویو سولیس، گابریل ایگلسیاس چیچ مارین و بلانکا آراسیلی، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Coco حضور داشته‌اند و به شخصیت‌های این انیمیشن زندگی بخشیده‌اند. طبق خلاصه داستان انیمیشن Coco که که پیکسار آن را منتشر کرده است:

انیمیشن Coco داستان کودکی به نام میگوئل را روایت می‌کند که با وجود ممنوع بودن موسیقی در خانواده او، وی آرزو دارد که روزی مانند الگوی خود ارنستو د لا کروز تبدیل به یک نوازنده حرفه‌ای و مشهور شود. میگوئل در روز مردگان و در گورستان شروع به نواختن گیتاری می‌کند که متعلق به ارنستو بوده است و پس از آن به‌صورت اتفاقی همراه با سگ خود که دانته نام دارد، وارد دنیای مردگان می‌شود. در حالی که ساکنان این دنیا به دنبال او هستند، اما میگوئل تصمیم می‌گیرد که کروز را پیدا و با او صحبت کند. اگر میگوئل این دنیا را ترک نکند، برای همیشه تبدیل به اسکلت خواهد شد.

Coco

کارگردانی انیمیشن Coco بر عهده لی آنکریچ، کارگردان انیمیشن Toy Story 3 (داستان اسباب‌بازی ۳)، بوده و آدریان مولینا، نویسنده انیمیشن The Good Dinosaur کار نوشتن فیلمنامه این فیلم انیمیشن را بر عهده داشته است. علاوه بر نوشتن فیلمنامه، مولینا در کارگردانی انیمیشن Coco به آنکریچ نیز کمک کرده است. مایکل جاکینو، آهنگساز برنده جایزه اسکار نیز کار ساخت موسیقی این انیمیشن را بر عهده داشته است.

انیمیشن Coco قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر امسال (۱ آذر) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده