// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

تبلیغ جدید نینتندو سوییچ با محوریت بازی های نقش آفرینی

کمپانی نینتندو تبلیغ جدیدی منتشر کرده که سه بازی RPG کنسول نینتندو سوییچ یعنی بازی‌های Xenoblade Chronicles 2 ،Skyrim و Fire Emblem Warriors را به نمایش می‌گذارد.

در حدود هفت ماه پیش کمپانی نینتندو جدید‌ترین کنسول خود یعنی نینتندو سوییچ را در بازار‌های جهانی عرضه کرد و توانست بازیکنان بسیاری را به سمت این کنسول جذب کند. کنسول مذکور که تا‌کنون ۲ میلیون دستگاه از آن در ایالات متحده آمریکا به فروش رسیده، میزبان بازی‌های مشهور و موفقی در سبک‌های متفاوت از جمله Mario Kart 8 Deluxe و The Legend of Zelda: Breath of the Wild است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Nintendo تبلیغ جدیدی از کنسول Nintendo Switch منتشر کرده که روی بازی‌های سبک نقش‌آفرینی این کنسول تمرکز دارد.

این تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای بخش‌هایی از بازی Xenoblade Chronicles 2، بازی The Elder Scrolls V: Skyrim و بازی Fire Emblem Warriors را به نمایش می‌گذارد. در کنار گیم‌پلی هر‌یک از این بازی‌ها، بازیکنانی را مشاهده می‌کنیم که برخی ویژگی‌های سه بازی‌ ذکر شده از جمله آتش و شمشیر، آرامش محل زندگی آن‌ها را بر‌هم می‌زند. تبلیغ بازی‌های سبک RPG کنسول نینتندو سوییچ را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بازی Fire Emblem Warriors در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) در ژاپن و ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) در سر‌تا‌سر دنیا روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و 3DS عرضه شد. ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) تاریخ در نظر گرفته‌شده برای عرضه بازی اسکایریم روی کنسول نینتندو سوییچ است. اما این بازی تنها یکی از بازی‌های بزرگ کنسول جدید نینتندو در هفته دوم ماه نوامبر است؛ زیرا بازی‌های Doom و L.A. Noire به تر‌تیب در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) و ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) در دسترس دارندگان کنسول مذکور قرار خواهند گرفت. نسخه نینتندو سوییچ بازی Skyrim با برخی از مجسمه‌‌های Amiibo سری The Legend of Zelda سازگاری دارد و در صورت استفاده از آن‌ها آیتم‌هایی همچون Hylian Shield ،Champion's Tunic و Master Sword را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

سومین بازی به نمایش درآمده در این تبلیغ، بازی Xenoblade Chronicles 2 است که در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) به صورت انحصاری روی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. رخداد‌های این بازی که لقب دهمین بازی سری Xeno و سومین بازی Xenoblade را یدک می‌کشد، روی تایتان‌ها جریان دارد و بازیکنان از طریق آن‌ها می‌توانند دنیا‌های مختلفی را تجربه کنند. در کنار نسخه عادی این بازی، کمپانی نینتندو نسخه ویژه‌ای از آن را عرضه خواهد کرد که علاوه بر بازی، حاوی سی‌دی موسیقی بازی، کتاب هنری ۲۲۰ صفحه‌ای و استیل بوک است. همچنین یک کنترلر پرو طرح بازی مذکور نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده