// شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۱

بازی Skyrim نینتندو سوییچ شاید نسخه ریمستر نباشد

تاد هاوارد در طی مصاحبه‌ای که داشته گفته که فعلا نمی‌تواند بگوید که پورت بازی اسکایریم برای کنسول نینتندو سوییچ از کدام نسخه است.

یکی از بزرگترین آثاری که از سوی ناشران Third Party برای نینتندو سوییچ تایید شده، ساخته نقش آفرینی تحسین شده کمپانی بتسدا یعنی بازی The Elder Scrolls V: Skyrim است. حال سوالی که وجود دارد این بوده که آیا سوییچ نسخه Special Edition را که سال پیش عرضه شده بود دریافت می‌کند یا ما شاهد پورتی از نسخه ابتدایی بازی هستیم؟

در حال حاضر ما پاسخ این سوال را نمی‌دانم. از طرفی کارگردان افسانه‌ای صنعت بازی‌سازی، تاد هاوارد در طی مصاحبه‌ای که با وبسایت پولیگان داشته اعلام کرده که فعلا نمی‌تواند از این موضوع پرده‌برداری و در خصوص آن صحبت کند. اما موردی که برای ما مشخص بوده پورت این بازی از نسخه ۲۰۱۱ یا نسخه ویژه است و حتی این احتمال وجود دارد که سازندگان تصمیم گرفته‌ باشند که نسخه مخصوصی را برای این پلتفرم توسعه دهند. بازی The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition که سال پیش عرضه شد در واقع ریمستر نسخه اصلی در کنار تمامی بسته‌های الحاقی بود.   

در جدیدترین اخبار بازی، تاد هاوارد از نینتندو به عنوان یک همکار خوب یاد کرد که در گذشته، علاقه چندانی به بازی‌های کمپانی بتسدا نداشته است. از طرفی او اعلام کرد که بازی‌های Fallout 4 و Skyrim همچنان میزبان میلیون‌ها کاربر روزانه هستند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده