// جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

Freddy Krueger به جمع قاتلان بازی Dead By Daylight ملحق شد

Freddy Krueger از فیلم A Nightmare on Elm Street، در قالب بسته الحاقی به جمع شخصیت‌های بازی Dead by Daylight ملحق شد.

Freddy Krueger با کلاه‌ منحصر‌به‌فردش و دست‌کش‌های کشنده‌ خود یکی از شخصیت‌های دنیای ترسناک محسوب می‌شود. در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که این کاراکتر کشنده هم‌اکنون در بازی Dead by Daylight حضور پیدا کرده است. فردی کروگر در قالب بسته الحاقی در دسترس کاربران قرار گرفت و بازیکنان می‌توانند هدایت آن را برعهده بگیرند یا اینکه در مقابل وی به مبارزه بپردازند.

سازنده این بازی یعنی استودیو استودیو بیهِیویِر اینتراَکتیو (Behaviour Interactive) چندی پیش با انتشار تیزری خبر از اضافه شدن این کاراکتر داد. حال اعلام کرد، کاراکتر مذکور از فیلم A Nightmare on Elm Street به جمع قاتل‌های بازی Dead by Daylight اضافه شده است. بازیکنان در جریان این بازی باید از کاراکتر یاد شده دوری کنند تا بتوانند از محیط یاد شده جان سالم به در ببرند.

در حالی که تریلر منتشر شده گیم‌پلی کروگر را در بازی نمایش نمی‌دهد اما باز با این حال تماشا کردن تریلر خالی از لطف نیست و از آنجا که در آستانه جشن هالویین نیز هستیم، کروگر ترس را در جان طرفداران انداخته است.

 بازی Dead by Daylight هم اکنون برای کاربران ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی در دسترس است. برای آشنایی با فردی کروگر می‌توانید نسخه کامل تریلر معرفی این کاراکتر را در ادامه تماشا کنید و نظرات خود را در مورد آن با زومجی در میان بگذارید.

| |

برای اطلاع از خبر‌های و تماشا کردن تریلر‌های پیشین، می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Dead by Daylight در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده