نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳

تریلر جدید سریال Runaways منتشر شد

به‌تازگی در مراسم کامیک کان نیویورک، تریلر جدیدی از سریال Runaways که ساخت کمپانی مارول است و از شبکه Hulu پخش خواهد شد، منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و زمانی که همه طرفداران در بحبوحه اخبار جدید بودند و به‌شدت انتظار پنل غروب جمعه مراسم کامیک کان شهر نیویورک را می‌کشیدند، شبکه هولو تریلری تازه را از مجموعه تلویزیونی جدید خود که توسط کمپانی مارول ساخته و تهیه شده و فراری‌ها (Runaways) نام دارد، به طور رسمی منتشر کرد. پخش فصل اول سریال Runaways از اواخر ماه آینده آغاز خواهد شد و ما به واسطه تریلر جدید منتشر شده می‌توانیم تا حد خیلی کمی از داستان اصلی و اتفاقاتی که قرار است در فصل اول رخ دهد باخبر شویم. داستان و شخصیت‌هایی که در سریال فراری‌ها وجود دارند، همه بر اساس مجموعه کتاب‌های کامیک کمپانی مارول نوشته و خلق شده‌اند. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده و دانلود کنید.

بعضی از نوجوانان تصور می‌کنند که پدر و مادرانشان آدم‌هایی پست و به نوعی شیطان هستند. به نظر شما چه حسی دارد که به طور اتفاقی متوجه شوید که این موضوع واقعیت دارد و بفهمید که آنها واقعا موجوداتی شیطانی هستند؟ سریال Runaways که پروژه تلویزیونی جدید کمپانی مارول است، داستان ۶ نوجوان متفاوت را روایت می‌کند که به‌سختی می‌توانند یکدیگر را تحمل کنند، اما حالا مجبور هستند که برای مبارزه با دشمنی مشترک که «والدینشان» هستند با یکدیگر متحد شوند. آن‌ها عضو یک خانواده باستانی هستند که هرساله رسم دارند یکی از کودکان خود را قربانی کنند.

این سریال به ما نشان می‌دهد که حتی اگر شخصیت‌های شیطانی پدر و مادر شما هم باشند، باز هم تضمینی وجود ندارد که شما بتوانید جان سالم به در ببرید و از ذات شیطانی آنها در امان باشید

این نوجوانان پس از جاسوسی از والدین خود متوجه می‌شوند که آن‌ها در اصل عضو یک سازمان جنایی پیشرفته به نام The Pride هستند. با این حال، آن‌ها از شیوه زندگی والدین خود حمایت نمی‌کنند و تصمیم می‌گیرند با کشف قدرت و توانایی خود، گروه Runaways را تشکیل بدهند. آن‌ها تصمیم به فرار از محل زندگی خود می‌گیرند، اما والدین آن‌ها نیز به دنبال دستگیری و بازگرداندن فرزندان فراری خود هستند. این سریال اختصاصی شبکه هولو بر اساس سری کتاب کامیک کمپانی مارول با همین نام که توسط تیم صاحب جایزه، یعنی برایان کی وان و ادریان الفونا نوشته شده است، ساخته شده است. این سری کتاب موفق به دریافت یک جایزه از مراسم جایزه آیزنر و همچنین مراسم هاروی شده و علاوه بر این جوایز، یکی از بهترین کتاب‌ها برای جوانان و بزرگسالان در انجمن خدمات کتابخانه برای بزرگسالان جوان (Young Adult Library Services Association ملقب به YALSA) شناخته می‌شود. 

رنزی فلیز در نقش الکس وایلدر، گرگ سالکین در نقش چیس استاین، لیاراکا اوکانو در نقش نیکو مینورو، ویرجینیا گاردنر در نقش کارولینا دین، آریلا بارر در نقش گرت یورکز و آلگرا اکاستا در نقش مالی هرناندز از جمله بازیگرانی هستند که نقش اعضای گروه فراری‌ها را در سریال Runaways بر عهده خواهند داشت. علاوه بر این، رایان سندز در نقش جفری وایلدر، آنجل پارکر در نقش کاترین وایلدر، بریتنی ایشیباشی در نقش تینا مینورو، جیمز یگاشی در نقش رابرت مینورو، کوین وایسمن در نقش دیل یورکز، بریجید برنا در نقش استیسی یورکز، آنی ورشینگ در نقش لزلی دین، کیپ پاردیو در نقش فرانک دین، جیمز مارسترز در نقش ویکتور استاین و اور کارادین در نقش جنت استاین، از جمله بازیگرانی هستند که نقش اعضای گروه شرور پراید (The Pride) را در این سریال بر عهده دارند. اواخر ماه مرداد امسال، مارول از اضافه شدن جولین مک‌مان به جمع بازیگران سریال Runaways خبر داد. او قرار است نقش شخصیتی به‌نام جون را در این سریال بازی کند.

مجموعه کتاب کامیک Runaways از کمپانی مارول که یکی از پرطرفدارترین و بهترین کتاب‌ها به شمار رفته و توانسته به موفقیت‌های زیادی هم دست پیدا کند، قرار است توسط سازندگان سریال دختر سخن‌چین (Gossip Girl) و سریال او. سی. (The O.C) یعنی جاش شوارتز و استفانی ساویج به زندگی واقعی وارد شود و از طریق شبکه هولو روی آنتن تلویزیون‌ها به پخش رسمی دربیاید. جاش شوارتز و استفانی ساویج علاوه بر فعالیت به‌عنوان تهیه‌کننده و ناظر بر روند ساخت پروژه، قرار است در کنار جف لوب و جیم چوری از کمپانی مارول به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی هم فعالیت کنند.

سریال Runaways توسط بخش تلویزیونی مارول و شبکه ABC در ۱۰ قسمت تولید شده و قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۷ (۳۰ آبان ۱۳۹۶) از شبکه هولو منتشر شود.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده