نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

تریلر قسمت دوم بازی Batman: The Enemy Within منتشر شد

کمپانی تل‌تیل گیمز اولین تریلر رسمی از قسمت بعدی بازی Batman: The Enemy Within را منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی تل تیل گیمز، سازنده مجموعه بازی‌های اپیزودیک بتمن، به‌تازگی اولین تریلر رسمی از قسمت بعدی بازی Batman: The Enemy Within را که The Pact نام دارد، منتشر کرده است.

در این تریلر علاوه بر نمایشی مفصل از شخصیت هارلی کویین، حضور یکی دیگر از شخصیت‌های منفی دنیای بتمن نیز به‌چشم می‌خورد. در همان نمای کوتاهی که از این شخصیت نمایش داده می‌شود، سخت نیست که بتوان حدس زد این فرد کسی نیست جز Bane، یکی دیگر از دشمنان جدی بتمن!

قسمت دوم بازی بتمن به فاصله یک هفته از امروز، در تاریخ ۳ اکتبر (۱۱ مهرماه) و با قیمت ۵ دلار عرضه خواهد شد. اگر هم که تمایل ندارید هر قسمت را به طور مجزا تهیه کنید، می‌توانید با پرداخت ۲۵ دلار از سیزن پس این بازی استفاده کنید.

بازی Batman: The Enemy Within فصل دوم از مجموعه بازی‌های بتمن کمپانی تل‌تیل گیمز است که قسمت اول این مجموعه، در تاریخ ۸ آگوست (۱۷ مردادماه) سال جاری منتشر شده بود. قسمت اول این بازی در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و نیز اندروید و iOS در دسترس است.

در اخبار دیگر مربوط به این بازی، ماه پیش کمپانی تل‌تیل گیمز اعلام کرده بود که بازی Batman: A Telltale Series قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ هم عرضه شود. چند هفته پیش نیز خبر رسید که نسخه iOS‌ قسمت اول این بازی به طور رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.

شما می‌توانید تریلر تازه منتشر شده را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده