// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

اپیزود اول بازی Batman: The Telltale Series برای iOS رایگان شد

استودیو تل‌تیل گیمز اعلام کرد که دارندگان گوشی موبایل آیفون و آیپد اپل می‌توانند اپیزود اول بازی Batman: The Telltale Series را رایگان تجربه کنند.

اگر از دارندگان گوشی موبایل آیفون یا آیپد اپل هستید و علاقه زیادی به بازی موبایل دارید، همین حالا وارد اپ استور شوید و اولین اپیزود از بازی موبایل Batman: The Telltale Series را رایگان دانلود کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو تل تیل گیمز، کمپانی برادران وارنر و کمپانی دی سی اینترتینمنت در جریان یک خبر اعلام کردند که اپیزود اول از پنج اپیزود بازی موبایل Batman: The Telltale Series برای سیستم‌عامل iOS رایگان شده است. در قسمت اول بازی اندروید و آیفون Batman: The Telltale Series که Realm of Shadows نام دارد، مدتی است بروس وین شغل شبانه خود را به عنوان نگهبان شهر گاتهام آغاز کرده است.

در این قسمت جدای از اینکه بروس وین درگیر کمپین تبلیغاتی هاروی دنت است، با یک واقعه‌ی تلخ نیز روبه‌رو می‌شود. ظاهرا پدر و مادرش در گذشته درگیر مسائل پشت پرده و جنایت‌هایی بوده‌اند که حال بروس وین با پیدا کردن اولین سرنخ‌های این موضوع، کنترل خود را از دست داده و سعی می‌کند واقعیت را پیدا کند.

در آخر اگر معرفی زومجی از بازی موبایل Batman: The Telltale Series را مطالعه نکرده‌اید، می‌توانید به سراغ آن بروید و از کیفیت و ساختار بازی اطلاعاتی را کسب کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده