نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

انیمه Blade Runner رسما تایید شد

کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد که یک انیمه براساس فیلم بلید رانر (Blade Runner) تولید و به زودی منتشر خواهد شد.

فیلم Blade Runner در سال ۱۹۸۲ اکران شد و تاثیر آن طی سه دهه گذشته را می‌توان روی بیشتر فیلم های علمی تخیلی مشاهده کرد. بسیار سخت است که یک فیلم علمی‌تخیلی را امروزه مشاهده کنیم و این فیلم تحت تاثیر فیلم Blade Runner نبوده باشد. پس از حدود سه دهه انتظار، فیلم بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049) که دنباله این فیلم مورد انتظار است، ماه آینده اکران خواهد شد. حال کمپانی سونی پیکچرز از ساخت یک انیمه کوتاه براساس مجموعه بلید رانر خبر داده است. کارگردانی این انیمه بر عهده شینیچیرو واتانابه، کارگردان انیمه Cowboy Bebop (کابوی بیپاپ) بوده است و پیش از شروع اکران فیلم Blade Runner 2049 منتشر خواهد شد.

طبق خبر و اطلاعاتی که وب‌سایت کوتاکو منتشر کرده، بلید رانر: بلک اوت ۲۰۲۲ (Blade Runner: Black Out 2022) نام این انیمه به کارگردانی واتانابه است. همانطور که از نام این انیمه مشخص است،‌ اتفاقات انیمه Blade Runner: Black Out 2022 سه سال پس از اتفاقات فیلم Blade Runner جریان دارد و اتفاقات آن در شهر لس آنجلس رخ خواهد داد. سونی یک تیزر تریلر از این انیمه منتشر کرده است. واتانابه در این تیزر تریلر گفت:

مشخصا فیلم Blade Runner بیشترین تاثیر را روی کار و حرفه من در ساخت انیمه گذاشته است. 

شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

سونی پیکچرز اعلام کرد که انیمه Blade Runner: Black Out 2022 در تاریخ ۲۶ سپتامبر امسال (۴ مهر) از طریق چنل ژاپن این کمپانی در یوتیوب منتشر خواهد شد. همچنین سونی اعلام کرد که استیون الیسون ملقب به Flying Lotus که یک هنرمند و آهنگساز موسیقی الکترونیک است، موسیقی این انیمه را تولید کرده است. الیسون با انتشار توییتی ضمن تایید این موضوع گفت:

همکاری با واتانابه رویای من بود. Cowboy Bebop یکی از بهترین انیمه‌های تاریخ است. دیدن موسیقی من روی تصاویر انیمه Blade Runner به من یک احساس زیبا و غیر قابل تصور می‌دهد.

علاوه بر این،‌ اخیرا کمپانی برادران وارنر فیلم کوتاهی از فیلم Blade Runner 2049 تولید و منتشر کرده که در آن بیشتر با شخصیت والاس با بازی جرد لتو آشنا می‌شویم. قرار است تا پیش از اکران این فیلم چند فیلم کوتاه دیگر نیز منتشر شود. رایان گاسلینگ، هریسون فورد، جرد لتو، ادوارد جیمز آلموس، رابین رایت، دیوید باتیستا، لنی جیمز، سیلفیا هوکس، برخد عبدی، آنا د آرماس و مکنزی دیویس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Blade Runner 2049 به کارگردانی دنی ویلنو، در تاریخ ۶ اکتبر امسال (۱۴ مهر) اکران خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده