نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد

کمپانی مارول استودیو اخیرا تریلر جدید و کوتاهی را از فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) منتشر کرده است.

تنها دو ماه دیگر فیلم Thor: Ragnarok به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. طی روزهای اخیر مارول استودیو پوسترهای جدیدی را از شخصیت‌های این فیلم و تصاویری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم  Thor: Ragnarok را منتشر کرده است. حال مارول تریلر جدید و کوتاهی را از این فیلم مورد انتظار منتشر کرد. مارول این تریلر کوتاه را که در واقع یک تبلیغ تلویزیونی بلند است، در حاشیه شروع فصل جدید مسابقات NFL در بامداد روز گذشته منتشر کرده است. این تبلیغ تلویزیونی Contender نام دارد و حاوی تصاویر جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok است که مانند تریلر و تبلیغ‌های تلویزیونی گذشته حاوی صحنه‌های اکشن، شوخی و غیره است. همچنین بخش‌هایی از این ویدیو ممکن است اطلاعات مهمی را از این فیلم برای شما فاش کند. علاوه بر این، ثور تیم خود را ریونجرز (The Revengers) معرفی کرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت، جیمی الکساندر در نقش سیف و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، بوده است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده