نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

تریلر بازی Call Of Duty: WWII با محوریت بخش Headquarters

اکتیویژن و اسلج همر گیمز با انتشار تریلر بخش Headquarters بازی Call Of Duty: WW2 از ویژگی‌های جذاب آن رونمایی کردند.

بدون شک یکی از ویژگی‌های جدید و جذابی که قرار است در بازی Call Of Duty: WW2 برای اولین بار آن را در سری Call Of Duty مشاهده کنیم، بخش Headquarters است؛ همان فضای اجتماعی بازی که کمی عجیب و غریب هم است. امروز اکتیویژن و استودیو اسلج همر گیمز در جدیدترین اخبار بازی اولین تریلر این بخش را به نمایش گذاشتند تا طرفداران با ویژگی‌ها و امکانات آن بیشتر آشنا شوند.

عملکرد کلی بخش Headquarters تقریبا مشابه با بخش Tower بازی Destiny است؛ یعنی شما و تعداد انگشت‌شماری بازیکن دیگر در یک محیط طراحی‌شده برای ارتباط با یکدیگر خواهید چرخید و از امکانات آن استفاده می‌کنید. بنابراین در این حالت خبری از مبارزات فراوان نیست. برای مثال، می‌توانید در این بخش سطح پرستیژ خود را به دیگر بازیکنان نشان دهید. شما می‌توانید از صخره‌ای مشرف به کل منطقه بالا بروید و سطح پرستیژ جدید خود را در این مکان جشن بگیرید.

با وجود اینکه بخش Headquarters با محوریت ایجاد یک فضای اجتماعی ساخته شده است، همچنان امکان رقابت با دیگر بازیکنان وجود دارد. این بخش مجهز به یک میدان تیر است که می‌توانید سلاح خود را در آن امتحان کنید و برای گرفتن بالاترین امتیاز میدان، با دیگر بازیکنان مسابقه دهید. علاوه بر این، مکانی مخصوص برای scorestreakها هم در نظر گرفته شده که می‌توانید تمامی آن‌ها را امتحان کنید تا در نبردهای چندنفره با مهارت بیشتری از آن‌ها استفاده کنید. در نهایت هم شاهد زمین مبارزه برای دوئل‌های تک به تک هستیم که بازیکنان می‌توانند یکدیگر را به مبارزه دعوت کنند. با توجه به تریلر، به نظر می‌رسد بازیکنان دیگر می‌توانند این نبردها را تماشا کنند. در ادامه می‌توانید تریلر بخش Headquarters بازی Call Of Duty: WWII را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

بخش Headquarters در بتای خصوصی بازی Call Of Duty: WW2 در دسترس نیست، اما همراه با بازی اصلی عرضه خواهد شد. بازی Call Of Duty: WW2 در تاریخ سوم نوامبر (۱۲ آبان) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. بتای خصوصی بازی هم برای افرادی که نسخه پلی‌استیشن 4 بازی را پیش خرید کرده باشند از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آگوست (۳ تا ۶ شهریور) و برای پیش‌خریدکنندگان نسخه ایکس‌باکس وان از تاریخ یکم تا چهارم سپتامبر (۱۰ تا ۱۳ شهریور) در دسترس خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده