نویسنده: علیرضا قاسمی
// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

تریلر بتا خصوصی بازی Call of Duty: WWII منتشر شد

به فاصله‌ی ۳ ماه از انتشار رسمی Call of Duty: WWII، اکتیویژن که تصمیم دارد نسخه‌ی بتا این بازی را برای پیش خرید کنندگان عرضه کند، تریلری از این نسخه‌ی بتا منتشر کرده است. 

در حالی که تنها ۳ ماه با عرضه‌ی رسمی بازی Call of Duty: WWII فاصله داریم، اکتیویژن تصمیم گرفته که ابتدای ماه آینده، بتا خصوصی این بازی را منتشر کند. همچنین یک تریلر گیم‌پلی جدید برای این بتا منتشر شده است. 

این تریلر بتا خصوصی چند نفره، شامل تمام عملیات‌هایی است که شما احتمالا به خاطر آن‌ها، مجموعه‌ی Call of Duty را دوست دارید. هواپیماها در آسمان منفجر شده و سقوط می‌کنند، کوکتل مولوتف‌ها توسط سربازان پرتاب می‌شوند و سرنیزه‌ها در پیکر دشمنان فرو برده می‌شوند. و البته، شعله‌افکن‌ نقش کاملی را در این بازی ایفا می‌کند. 

بتا خصوصی Call of Duty: WWII در خردادماه معرفی شد و در تاریخ ۳ شهریور، در هفته‌ی اول به صورت انحصاری برای پیش خرید کنندگان این بازی در پلی‌ استیشن ‌4 منتشر خواهد شد. به دنبال آن، از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ شهریورماه، این بازی همزمان بر روی PS4 و ایکس‌ باکس وان، برای کسانی که Call of Duty: WWII را پیش خرید کرده باشند، قابل دسترسی خواهد بود. در حال حاضر، اطلاعاتی در دسترس نیست که آیا رایانه‌های شخصی هم نسخه‌ی بتا دریافت خواهد کرد یا خیر. 

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۱۲ آبان ماه برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. تریلر گیم پلی بتا این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده