نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم Thor: Ragnarok

کمپانی مارول اخیرا اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را منتشر کرده است.

جمعه این هفته سرانجام فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) اکران خواهد شد و مارول استودیو در نظر دارد در کنار اکران این فیلم، فیلم دیگرش را نیز تبلیغ کند. به همین منظور مارول اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم Thor: Ragnarok را منتشر کرده است. با این حال، این تبلیغ تلویزیونی حاوی هیچ تصویر جدیدی از این فیلم نیست و در واقع نسخه کوتاه‌تر شده اولین تریلر این فیلم است. در فروردین امسال، اولین تریلر فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد و این تریلر با استقبال بسیار گسترده‌ای نیز روبرو شده و توانسته است رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار تریلر فیلم‌های کمپانی والت دیزنی را بشکند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

فیلم Thor: Ragnarok قرار است پاییز امسال اکران شود و انتظار می‌رود دومین تریلر این فیلم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال منتشر شود. پس چندان عجیب نیست که این تبلیغ تلویزیونی حاوی هیچ تصویر جدیدی از این فیلم بسیار مورد انتظار نیست و به نظر می‌رسد که برای دیدن تصاویر جدید از فیلم Thor: Ragnarok باید چند هفته دیگر صبر کنیم. فیلم Spider-Man: Homecoming با استقبال منتقدان روبرو شده و توانسته است نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کند. حال طرفداران امیدوار هستند که فیلم Thor: Ragnarok نیز بتواند علاوه بر عملکرد بسیار موفق در گیشه، نقدهای بسیار مثبتی را نیز از سوی منتقدان دریافت کند.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/ هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست روی فیلمنامه این فیلم کار کرده‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده