نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۶

تریلر جدید فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شد

شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر جدیدی از این سریال مورد انتظار هستیم.

حدود سه هفته دیگر پخش فصل هفتم سریال مورد انتظار بازی تاج و تخت (Game of Thrones) آغاز خواهد شد. حال شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل هفتم این سریال منتشر کرده است تا صبر طرفداران را برای شروع فصل جدید سریال Game of Thrones لبریز کند. روی این تریلر لیتل فینگر، جان اسنو و سانسا استارک صحبت می‌کنند و جان اسنو از خطری که وستروس را تهدید می‌کند خبر می‌دهد، اما لیتل فینگر به دنبال مسموم کردن ذهن سانسا استارک است.

در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از فصل هفتم سریال Game of Thrones هستیم که وعده جنگ‌های متعدد و بسیار بزرگ را در فصل جدید این سریال می‌دهد. همچنین در بخشی از تریلر شخصیت لرد بریک دانداریون را مشاهده می‌کنیم که شمشیر خود را آتش زده است. این تریلر «زمستان اینجا است» (Winter is Here) نام دارد و شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

قسمت پایانی فصل هفتم سریال Game of Thrones رکورد طولانی‌ترین قسمت این سریال را به نام خود ثبت کرده است. زمان قسمت پایانی فصل هفتم این سریال قرار است ۸۱ دقیقه باشد. همچنین به تازگی ویدیو جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شده است که مراحل طراحی لباس شخصیت‌ها را نشان می‌دهد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که ایزاک همپستد رایت،‌ بازیگر نقش برن استارک در سریال Game of Thrones، در مصاحبه با مجله امپایر نام واقعی جان اسنو در این سریال را فاش کرده است.

پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد. اوایل ماه خرداد نیز شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل هفتم این سریال پخش کرده بود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده