نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

نام واقعی جان اسنو در سریال Game of Thrones فاش شد

به نظر می‌رسد که ایزاک همپستد رایت،‌ بازیگر نقش برن استارک در سریال Game of Thrones، نام واقعی جان اسنو در این سریال را فاش کرده است.

ادامه این مطلب ممکن است بخش مهمی از داستان فصل‌های هفتم و هشتم سریال Game of Thrones و رمان‌های آن را افشا کند

بدون شک، جان اسنو با بازی کیت هرینگتون، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) است؛ اما در پایان فصل ششم این سریال هویت واقعی او رسما فاش شد و به نظر می‌رسد که جان اسنو نیز نام واقعی او نیست. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران سریال Game of Thrones ظاهرا نام واقعی او را فاش کرده است. طبق تصویری که اخیرا یکی از کاربران ردیت از جدیدترین شماره مجله امپایر گرفته و منتشر کرده، ایزاک همپستد رایت،‌ بازیگر نقش برن استارک، با این مجله مصاحبه‌ای را انجام داده است. او در این مصاحبه گفته است که جهریس تارگرین نام واقعی جان اسنو است که پیش از این تصور می‌شد پسر نامشروع ند استارک است.

طبق نوشته‌های این تصویر، برن با قدرتی که به‌دست آورده است در پایان فصل ششم سریال Game of Thrones به گذشته‌ای بسیار دور سفر می‌کند و ماهیت واقعی جان اسنو را متوجه می‌شود. او همچنین می‌فهمد که نام او در زمان تولد جهریس تارگرین بوده است. همچنین در این مصاحبه همپستد رایت گفت که برن پس از اینکه شاهد این بود که لیانا استارک پسرش را به دنیا می‌آورد، چگونه با استفاده از قدرتش و اطلاعات بسیار مهمی که از گذشته به‌دست آورده است می‌تواند کل داستان مجموعه را تغییر دهد. پیش از این، نظریه‌های مختلفی از سوی طرفداران در مورد نام واقعی جان اسنو منتشر شده بود و بسیاری اعتقاد داشتند که جهریس تارگرین نام واقعی او است.

Game of Thrones

در واقع جان اسنو یک تارگرین و یک شاهزاده افسانه‌ای که بارها وعده آن داده شده بود، است و به نظر می‌رسد که اگر او هویت واقعی خود را بداند، بتواند وستروس را در برابر نایت کینگ متحد کند. او تنها کسی است که به فکر کشورگشایی و فتح وستروس نیست و تنها می‌خواهد وستروس و مردمش را از خطر نایت کینگ و ارتش وایت واکرها نجات بدهد. با این حال، نام واقعی جان اسنو توسط جرج آر. آر. مارتین یا سازندگان سریال Game of Thrones تاکنون رسما تایید یا تکذیب نشده است.

پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد. اخیرا شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل هفتم این سریال پخش کرده است. همچنین به تازگی ویدیوی جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شده است که مراحل طراحی لباس شخصیت‌ها را نشان می‌دهد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده