نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

تیزر تبلیغاتی دیگری از فیلم Kingsman: The Golden Circle منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تیزر تبلیغاتی کوتاه دیگری از فیلم Kingsman: The Golden Circle منتشر کرده است. اولین تریلر این فیلم امروز منتشر خواهد شد.

چهارشنبه هفته گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تیزر تبلیغاتی فیلم کینگزمن: محفل طلایی (Kingsman: The Golden Circle) را منتشر کرد. این ویدیو تصاویر مختلفی را از این فیلم با سرعت بسیار زیاد نشان می‌دهد، اما اطلاعات زیادی را از فیلم فاش نمی‌کند. حال این کمپانی تیزر دیگری را از فیلم Kingsman: The Golden Circle منتشر کرده است. تمرکز این ویدیو کوتاه، روی شخصیت‌های جدید این فیلم به همراه اگزی/گری آنوین است. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

| |

علاوه بر این، فاکس قرن بیستم اعلام کرد که اولین تریلر فیلم Kingsman: The Golden Circle امروز منتشر خواهد شد. تارون اگرتون، کالین فرث، جولین مور، هالی بری، مارک استرانگ، سوفی کوکسون، پدرو پاسکال، چنینگ تیتوم، التون جان، جف بریجز و ادوارد هولکرافت، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Kingsman: The Golden Circle بر عهده متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی)، بوده است.

با وجود اینکه بازگشت کالین فرث در پوستری که مدتی پیش از فیلم Kingsman: The Golden Circle منتشر شد، تایید شده است، اما تاکنون تصویری رسمی از او در این فیلم منتشر نشده و انتظار می‌رود در اولین تریلر این فیلم شاهد اولین تصویر او در این فیلم مورد انتظار باشیم. فرث نقش هری هارت را در فیلم The Secret Service بر عهده داشت. علاوه بر این،‌ هفته گذشته کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تصاویر رسمی فیلم Kingsman: The Golden Circle را منتشر کرد.

کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا بار دیگر تاریخ اکران فیلم Kingsman: The Golden Circle تغییر داده است. این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ (۷ مهر ۱۳۹۶) منتشر شود، اما اخیرا اکران آن یک هفته دیگر جلو افتاده است و در حال حاضر فیلم Kingsman: The Golden Circle قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. پیش از این نیز دو بار دیگر تاریخ اکران این فیلم برای کاهش رقابت با دیگر فیلم‌ها در گیشه، تغییر کرده بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده