نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

انتشار پوستر جدید فیلم Kingsman: The Golden Circle

اخیرا پوستر جدیدی از فیلم Kingsman: The Golden Circle منتشر شده است که بازگشت یکی از شخصیت‌های اصلی این مجموعه را در این فیلم تایید می‌کند.

کمپانی فاکس قرن بیستم به تازگی پوستر جدیدی از فیلم اکشن و جاسوسی کینگزمن: محفل طلایی (Kingsman: The Golden Circle) منتشر کرده است. همانطور که پیش از این انتظار می‌رفت کالین فرث در این فیلم بازگردد، در این پوستر حضور او در این فیلم رسما تایید شده است. او قرار است بار دیگر در نقش هری هارت در فیلم Kingsman: The Golden Circle به ایفای نقش بپردازد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Kingsman: The Golden Circle Poster

تارون اگرتون، جولین مور، هالی بری، مارک استرانگ، سوفی کوکسون، پدرو پاسکال، چنینگ تیتوم، التون جان، جف بریجز و ادوارد هولکرافت، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Kingsman: The Golden Circle بر عهده متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی)، بوده است. فیلم Kingsman: The Secret Service در سال ۲۰۱۴ به روی پرده رفت و موفق شد ۴۱۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و یکی از شگفتی‌های سال ۲۰۱۴ لقب گرفت.

فیلم Kingsman: The Golden Circle قرار است در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ (۷ مهر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ  ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۶ خرداد ۱۳۹۶) به روی پرده برود، اما کمپانی فاکس قرن بیستم تصمیم گرفت که اکران این فیلم را عقب بیندازد و اکران آن تا تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) عقب افتاد. اوایل این ماه، این کمپانی تایید کرد که اکران این فیلم یک هفته جلو افتاده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده