// شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

بازی رایگان Skyforge برای پلی استیشن 4 منتشر شد

استودیو Alldos با انتشار یک تریلر سینمایی بازی رایگان Skyforge را برای پلی‌استیشن 4 منتشر کرد.

بنا به اخبار بازی، بازی اکشن نقش آفرینی Skyforge، ساخته استودیو الدوس (Alldos)، که در سال ۲۰۱۵ برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود، امروز برای کاربران پلی‌استیشن 4 به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت. با این که این بازی به صورت رایگان قابل بازی است، سه نوع بسته‌ برای خرید در دسترس کاربران قرار گرفته که آیتم‌های ظاهری و سرعت دهنده را به این بازی اضافه می‌کند. ضمن انتشار این بازی، تیم توسعه دهنده تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کردند.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Skyforge به گوشتان می‌خورد در این مطلب می‌توانید توضیحات کامل آن را مطالعه کنید که خلاصه آن به این صورت است:

 Skyforge  یک بازی MMORPG است که وقایع آن در دنیای الیان اتفاق می‌افتد، سیاره‌ای که به محاصره بیگانگان فضایی در آمده است و وظیفه شما محافظت از سیاره خود است. تکنولوژی بیگانگان فضایی را به دست آورید و در مقابل آنها استفاده کنید. شخصیت خود را از بین ۱۴ قهرمان مختلف که از ویژگی‌ و سلاح‌های منحصر به فرد بهره می‌برند، انتخاب کنید و در دنیای بزرگ این بازی سفر خود را آغاز کنید. دنیایی که می‌توانید با انجام حرکات زنجیره‌ای دشمنان خود را از بین ببرید و  آیتم‌های آنها را جمع‌آوری کنید، سلاح‌های خود را توسعه دهید و بیگانگان را از سیاره خود دور کنید.

بازی Skyforge هم اکنون به صورت رایگان برای کاربران پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی جدید این بازی را دانلود وتماشا کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده