// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

نسخه Early Access بازی Skyforge برای پلی‌ استیشن 4 تایید شد

استودیو Alldos Team تاریخ آغاز فاز Early Access بازی نقش‌آفرینی رایگان Skyforge را برای پلی‌استیشن 4 مشخص کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو الدوز تیم (Alldos Team) اعلام کرد که نسخه «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) بازی نقش‌آفرینی و رایگان Skyforge هفته جاری منتشر می‌شود. نسخه دسترس پیش از موعد این بازی نقش‌آفرینی در تاریخ ۸ فروردین ماه (۲۸ مارس) برای کاربران آمریکای شمالی و اروپاپلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. ضمن اعلام این خبر توسعه دهندگان تریلری از بازی Skyforge منتشر کردند.

skyforge

نسخه Early Access بازی Skyforge برای کاربرانی که پیش‌تر بسته Early Adopter را تهیه کرده‌اند قابل بازی خواهد بود، با این حال تمامی کاربران می‌توانند کمی دیرتر، آن را به صورت رایگان در تاریخ ۲۲ فروردین ماه (۱۱ آرویل) دانلود و انجام دهند. در سوی دیگر کاربرانی که از اشتراک پلی‌استیشن پلاس بهره می‌برند می‌توانند به طور رایگان بسته Immortal را به دست بیاورند که آیتم‌های ویژه و قابل شخصی‌سازی را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

اگر اولین بار است که نام بازی Skyforge را در رسانه‌ها می‌بینید می‌توانید در ادامه نگاهی به چکیده داستان و ویژگی‌های این بازی بیاندازید:

بازی Skyforge یک اثر نقش‌آفرینی اکشن (MMORPG) جدید است که در دنیای  اِلیان اتفاق می‌افتد. سیاره الیان که در میان سیاره‌های همسایه محاصره شده است، به طور مداوم در معرض تهدیدات و حملات بیگانگان قرار می‌گیرد. هدف سیارات همسایه تسخیر سیاره الیان و در دست گرفتن مردم این سیاره به عنوان برده است. پس از حملات بیگانگان به سیاره الیان و شکست آنها، بیگانگان در حین فرار کردن، جادو و نوعی تکنولوژی را در سیاره الیان رها می‌کنند. سیاره الیان که به دست پادشاه آنها یعنی آیلی هدایت می‌شود پس از دستیابی به این تکنولوژی و جادو، از آن برای مقابله با خود بیگانگان استفاده می‌کند.

۱۴ کلاس قابل دستیابی

سفر خود را با انتخاب کردن ۱۴ کلاس مختلف و قابل تغییر آغاز کنید. کاربران می‌توانند بازی را در نقش قهرمان‌های مختلف نظیر «ساحر» (Necromancer) یا حتی یک «توپچی» (Gunner) با سلاح‌های غول‌پیکر پلاسمایی، بازی کنند. شخصیت خود را نسبت به سلیقه بازی خود انتخاب کنید با اینکه می‌توانید در طول بازی آنها را نیز تغییر دهید. با دستیابی به آخرین و قدرتمند‌ترین قابلیت‌ها از ویژگی Divine Form بهره ببرید که شما را به یک قهرمان شکست ناپذیر تبدیل می‌کند و به جنگ با بیگانگان فضایی بروید و از سیاره خود محافطت کنید.

جهان بزرگ

دنیای بازی Skyforge دارای بیش از ۱۰۰ محیط و مکان مختلف است که کاربران می‌توانند در آن حالت‌های تک نفره را انجام دهند. همچنین این بازی از حالت‌های چند نفره آنلاین «گیمر در برابر گیمر» (PVP) و  «گیمر در برابر دشمنان» (PVE) نیز بهره می‌برد که کاربران می‌توانند با تشکیل تیم‌های خود، نبرد‌های خود را انجام دهند یا اینکه به تنهایی سفر خود را آغاز کنند. این بازی شامل محتویات مختلف می‌شود که حتی  کاربران پس از ساعت‌ها بازی کردن می‌توانند با محتویات جدید آشنا شوند.

بهبود مبارزات در نسخه پلی‌استیشن 4

با یادگیری مهارت‌های جدید و با استفاده از حرکات زنجیری (Combo) بیگانگان را نابود کنید. قابلیت‌های خود را ارتقا دهید و به حالت شکست‌ ناپذیر خود دست پیدا کنید. در دنیای این بازی منابع مختلف نظیر قطعات زره‌ دشمنان و قسمت‌های بدن آنها را جمع آوری کنید و با استفاده از آنها سلاح‌های مخرب جدید را بسیازید.

نبرد در مقابل بیگانگان

موجودات از اعماق اقیانوس‌ها، دیو‌هایی از گودال‌های آتشین، ربات‌های بی‌روح  و هزاران دشمنان دیگر به دنبال ورود و تسخیر کردند سیاره شما هستند، آنها را نابود کنید و از جوایز و امتیازات مختلف بهره ببرید.

skyforge

بازی SkyForge هم اکنون برای  کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس است و در تاریخ ۲۲ فروردین ماه (۱۱ آرویل) به صورت رایگان برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی SkyForge را دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده