// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

تریلر هنگام عرضه Stardew Valley: Collector’s Edition

طبق وعده‌ی توسعه‌دهندگان،‌ نسخه کالکتور بازی Stardew Valley با انتشار یک تریلر برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد.

سال گذشته بازی Stardew Valley در نهایت راهی پلتفرم‌‌های مختلف شد. با گذشت ماه‌ها توسعه‌دهندگان با انتشار بیانیه‌ای از عرضه‌ی نسخه‌ای ویژه با نام Stardew Valley: Collector’s Edition خبر داده بودند. برخلاف نسخه‌ی پیشین که تنها برروی فروشگاه‌های دیجیتالی منتشر شده بود، Stardew Valley: Collector’s Edition اکنون در خرده‌فروش‌ها و فروشگاه‌های فیزیکی نیز در دسترس است.

در کنار نگاهی نزدیک به ویژگی‌های نسخه کالکتور این بازی، تریلر همچنین با نمایش تصویر کاور Stardew Valley: Collector اعلام می‌کند که این نسخه به همراه یک نقشه شهر Pelican، یک کتابچه راهنما و نسخه‌ی فیزیکی موسیقی متن Stardew Valley عرضه شده است. توسعه‌دهندگان از میان آهنگ‌های مختلف ۳۳ مورد را «به صورت دستی»‌ انتخاب کرده‌اند.

Stardew Valley اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی ویندوز، مک و لینوکس در دسترس قرار دارد. در دیگر اخبار بازی، انتشار این بازی برای نینتندو سوییچ نیز در اواخر سال جاری تایید شده است. نسخه کالکتور در حال حاضر تنها برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شده است. شما می‌توانید تریلر نسخه فیزیکی Stardew Valley را از پایین تماشا و دانلود کنید.

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده