// یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

نسخه کالکتور بازی Stardew Valley معرفی شد

نسخه کالکتور بازی شبیه‌سازی مزرعه‌داری Stardew Valley برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 معرفی شد.

همانطور که قبلا اشاره شد، بازی Stardew Valley که برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود توانست به کنسول‌های نسل هشتم راه پیدا کند و حال اعلام شده که بزودی نسخه کالکتور این بازی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

استودیو کانسرند‌اِیپ (ConcernedApe) پیش‌تر با کمک کمپانی چاکل‌فیش (Chucklefish) نسخه دیجیتالی بازی Stardew Valley را منتشر کردند، حال با کمک کمپانی 505 گیمز (505 Games) قرار است که نسخه کالکتور بازی مذکور را برای دو کنسول عرضه کنند.

نسخه کالکتور بازی Stardew Valley که شامل نسخه اصلی بازی می‌شود به همراه موسیقی متن، نقشه شهر پلسیان و نسخه مینی دفترچه راهنمای کری فرای (Kari Fry) عرضه می‌شود. نسخه اصلی این کتاب جداگانه با قیمت ۲۹ دلار به فروش می‌رسد. محتوای بازی در نسخه کالکتور همانند نسخه اصلی بازی است.

هم اکنون قیمت نسخه کالکتور بازی Stardew Valley مشخص نشده اما این بازی در تاریخ ۲۲ فروردین ماه (۱۱آوریل) در آمریکا و ۲۴ فروردین ماه (۱۳ آوریل) در اروپا عرضه می‌شود. نسخه دیجیتالی این بازی با قیمت ۱۵ دلار در دسترس است.

همانطور که در اخبار بازی پیشین گفته شد، بازی Stardew Valley به کنسول نینتندو سوییچ راه پیدا خواهد کرد و جایگزین نسخه Wii U این بازی می‌شود.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده