نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

در ویدیو جدید انیمیشن Coco با شخصیت دانته بیشتر آشنا شوید

پیکسار به تازگی ویدیو جدیدی از انیمیشن کوکو (Coco) منتشر کرده است که به معرفی شخصیت دانته، سگ میگوئل، می‌پردازد.

ماه گذشته، کمپانی والت دیزنی و پیکسار اولین تریلر انیمیشن Coco را منتشر کردند. در این تریلر برای اولین بار به سرزمین مردگان سفر کردیم و با شخصیت میگوئل و آرزوهایش بیشتر آشنا شدیم. حال پیکسار ویدیو جدیدی از این انیمیشن مورد انتظار منتشر کرده است که به معرفی شخصیت دانته می‌پردازد. دانته سگ وفادار میگوئل است که طبق این ویدیو علاقه بسیار زیادی به استخوان دارد. همچنین در پایان این ویدیو برای اولین بار شخصیت هکتور، دوست اسکلتی و غیر قابل اطمینان میگوئل در سرزمین مردگان، را مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

آنتونی گونزالس در نقش میگوئل، بنجامین برت در نقش ارنستو د لا کروز، گائل گارسیا برنال در نقش هکتور و رینی ویکتور در نقش مادر بزرگ، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Coco حضور دارند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده لی آنکریچ، کارگردان انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۳ (Toy Story 3)، است و کار نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده آدریان مولینا، نویسنده انیمیشن دایناسور خوب (The Good Dinosaur) است. مولینا در کارگردانی انیمیشن Coco به آنکریچ کمک خواهد کرد. انیمیشن Coco قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ (۱ آذر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.

علاوه بر این، دیزنی و پیکسار تصویر جدیدی از انیمیشن Cars 3 (ماشین‌ها ۳) منتشر کرده‌اند. طبق گفته وب‌سایت ESPN، ماشین‌هایی که در این تصویر حضور دارند از قهرمانان و اسطوره‌های مسابقات نسکار الهام گرفته شده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Cars 3 New Image

اوون ویلسون برای صداپیشگی لایتنینگ مک کوئین، آرمی همر برای صداپیشگی جکسون استورم، کریستلا الونزو برای صداپیشگی کروز رامیرز، لری د کیبل گای برای صداپیشگی ماتر، بانی هانت برای صداپیشگی سالی کاررا، چیچ مارین برای صداپیشگی ریمون، پال دولی برای صداپیشگی گروهبان، لی دلاریا برای صداپیشگی خانم فریتر، ناتان فیلیون برای صداپیشگی استرلینگ، کری واشینگتن برای صداپیشگی ناتالی سرتین و مایکل والیس برای صداپیشگی کلانتر، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Cars 3 حضور دارند.

کارگردانی انیمیشن Cars 3 بر عهده برایان فی است که نخستین تجربه کارگردانی او نیز محسوب می‌شود. دنیل گرسون نیز بر روی فیلمنامه انیمیشن Cars 3 کار می‌کند. ماه گذشته، پیکسار و دیزنی تریلر جدیدی از انیمیشن Cars 3 منتشر کرده بودند و همچنین شخصیت‌های جدید این انیمیشن را نیز معرفی کردندانیمیشن Cars 3 در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۶ خرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده