نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

دومین تریلر فیلم War for the Planet of the Apes منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم دومین تریلر فیلم مورد انتظار جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes) را منتشر کرد.

همانطور که کمپانی فاکس قرن بیستم وعده داده بود، این کمپانی سرانجام دومین و جدیدترین تریلر فیلم War for the Planet of the Apes را منتشر کرد. تمرکز این تریلر مانند اولین تریلر این فیلم، بر روی دو شخصیت سزار و کلنل است. با این حال، در تریلر جدید این فیلم به بررسی تفکر تاریک سزار نیز می‌پردازد. هرچند به نظر می‌رسد میمون‌هایی نیز هستند که موافق تفکرات سزار نیستند و با او مقابله می‌کنند. با این حال، انتظار می‌رود در فیلم War for the Planet of the Apes شاiد یک نبرد بزرگ میان ارتش میمون‌ها و انسان‌ها باشیم. همچنین این تریلر نشان می‌دهد که شخصیت نوا که حضور او در این فیلم در ماه دی گذشته تایید شد، از اهمیت زیادی در بین میمون‌ها از جمله سزار برخوردار است و احتمالا نقش مهمی در اتفاقات فیلم نیز خواهد داشت. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

| |

علاوه بر این، کمپانی فاکس قرن بیستم پوستر جدیدی نیز از فیلم War for the Planet of the Apes منتشر کرده که تمرکز آن بر روی دو شخصیت سزار و نوا است. در روی این پوستر شعار فیلم که برای آزادی، برای خانواده و برای سیاره است نیز دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

War for the Planet of the Apes Poster

فیلم War for the Planet of the Apes، سومین قسمت از مجموعه بازسازی سیاره میمون‌ ها است که سزار و ارتش میمون‌ها وارد یک درگیری تحمیلی و مرگبار با ارتش انسان‌ها به رهبری کلنلی بی‌رحم می‌شوند. به دنبال تلفات غیر قابل تصور ارتش میمون‌ها، سزار در کشاکشی با غریزه تاریک خود، جهت گرفتن انتقام گونه میمون‌ها آماده می‌شود. قضای روزگار در نهایت سزار و کلنل را در نبردی حماسی برای آینده هر یک از گونه‌ها و تعیین سرنوشت این سیاره رو در روی یکدیگر قرار خواهد داد.

کارگردانی فیلم War for the Planet of the Apes بر عهده مت ریوز بوده است. او پیش از این کارگردانی فیلم طلوع سیاره میمون‌ها (Dawn of the Planet of the Apes) را نیز بر عهده داشته است. اندی سرکیس، استیو زان، جودی گریر و سارا کنینگ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم War for the Planet of the Apes حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین وودی هارلسون نیز رهبری ارتش انسان‌ها در برابر ارتش میمون‌ها را در این فیلم بر عهده خواهد داشت.

فیلم War for the Planet of the Apes در تاریخ ۱۴ جولای ۲۰۱۷ (۲۳ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده