نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه سیاره میمون‌ها در فیلم War for the Planet of the Apes حضور دارد

کمپانی فاکس قرن بیستم از حضور یکی از شخصیت‌های مجموعه اصلی سیاره میمون‌ها در فیلم War for the Planet of the Apes خبر داد.

ماه گذشته کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تریلر فیلم مورد انتظار جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes) را منتشر کرد. در تریلر این فیلم شاهد یک دختر کوچک با موهای بلوند بودیم که اهمیت زیادی برای میمون‌ها در تریلر داشت و سوالات زیادی را در بین طرفداران این مجموعه ایجاد کرده بود و حال مجله اینترتیمنت ویکلی تصویری مفهومی همراه با اطلاعاتی جدید از این دختر منتشر کرده است. طبق گفته این مجله، این شخصیت در واقع نسخه کودکی نوا است که او را در دو فیلم «سیاره میمون‌ها» (Planet of the Apes) محصول سال ۱۹۶۸، و «در زیر سیاره میمون‌ها» (Beneath the Planet of the Apes) محصول سال ۱۹۷۰، پیش از این مشاهده کرده بودیم. نقش نوا را در این دو فیلم لیندا هریسون بازی کرده بود.

با این حال، نوا در سه قسمت بعدی این مجموعه حضور نداشت. مجموعه اصلی سیاره میمون‌ها در پنج قسمت ساخته و منتشر شده است و ممکن است بسیاری از طرفداران پس از انتشار فیلم War for the Planet of the Apes، مخالف ساخت دنباله دیگری برای مجموعه بازسازی سیاره میمون‌ها باشند، اما به نظر می‌رسد نوا نقش مهمی در این فیلم دارد و ممکن است در قسمت چهارم شاهد نسخه بزرگ‌تر او باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Original Planet of the Apes character to appear in War for the Planet of the Apes

مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes، در این رابطه گفت:

این نبرد، فقط یک نبرد بین انسان‌ها و میمون‌ها نیست، بلکه سزار نیز در درون و روح خود در حال مبارزه است. این دختر یادآور علاقه او به انسان‌ها و همزاد پنداری او با آن‌ها است و برای او اهمیت بسیار زیادی دارد.

فیلم War for the Planet of the Apes، سومین قسمت از مجموعه بازسازی سیاره میمون‌ها است که سزار و ارتش میمون‌ها وارد یک درگیری تحمیلی و مرگبار با ارتش انسان‌ها به رهبری کولونلی بی‌رحم می‌شوند. به دنبال تلفات غیر قابل تصور ارتش میمون‌ها، سزار در کشاکشی با غریزه تاریک خود، جهت گرفتن انتقام گونه میمون‌ها آماده می‌شود. قضای روزگار در نهایت سزار و کولونل را در نبردی حماسی برای آینده هر یک از گونه‌ها و تعیین سرنوشت این سیاره رو در روی یکدیگر قرار خواهد داد.

فیلم War for the Planet of the Apes در تاریخ ۱۴ جولای ۲۰۱۷ (۲۳ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. مجموعه جدید سیاره میمون‌ها در سال ۲۰۱۱ با تولید فیلم خیزش سیاره میمون‌ها (Rise of the Planet of the Apes) آغاز شد. این مجموعه در ادامه و در سال ۲۰۱۴ با فیلم طلوع سیاره میمون‌ها (Dawn of the Planet of the Apes) ادامه یافت. اندی سرکیس، استیو زان، جودی گریر و سارا کنینگ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم War for the Planet of the Apes حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین وودی هارلسون نیز رهبری ارتش انسان‌ها در برابر ارتش میمون‌ها را در این فیلم بر عهده خواهد داشت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده