نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

انتشار دومین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming

کمپانی مارول استودیو و سونی پیکچرز دومین تریلر فیلم مورد انتظار مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) را منتشر کردند.

طی روزهای اخیر، مارول استودیو و سونی پیکچرز پوسترهای جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرده‌اند. روز شنبه مارول دو پوستر و روز یکشنبه پوستر دیگری را از این فیلم منتشر کرد. همانطور که مارول دیروز وعده داده بود، دومین و جدیدترین فیلم Spider-Man: Homecoming امروز رسما منتشر شد. این تریلر حاوی تصاویر جدیدی است که اطلاعات بیشتری از داستان این فیلم را نیز فاش می‌کند. در طی این تریلر متوجه می‌شویم که مرد عنکبوتی در طول این فیلم آیرون من را ناامید می‌کند و لباس پیشرفته او را پس می‌گیرد. در این تریلر همچنین مشخص می‌شود ولچر، شوکر و تینکرر در اصل با تونی استارک خصومت دارند و مرد عنکبوتی برای اثبات خود به استارک و پیوستن به گروه انتقام جویان (Avengers)،  با آن‌ها مبارزه می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

| |

در خلاصه داستانی که از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شده است:

پیتر پارکر پس از اتفاقات فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) به محله کوئینز در شهر نیویورک بازگشته است و با هویت جدید مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Homecoming تصمیم دارد خود را ثابت کند. او از تجربه‌ای که با انتقام‌جویان داشته است، بسیار هیجان زده است، با این حال، او همچنان با زن عمو می زندگی می‌کند و پیتر اکنون تحت مراقبت تونی استارک نیز است. پیتر تلاش می‌کند تا بتواند بین زندگی جدید خود و دوستانش، تعادل ایجاد کند، اما زمانی که ولچر ظاهر می‌شود پیتر باید با مهم‌ترین تهدید خود مقابله کند.

تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده یان واتس بوده و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین است. کار ساخت و ضبط موسیقی فیلم Spider-Man: Homecoming نیز بر عهده مایکل جاکینو است. 

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده