نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

انتشار پوسترهای جدید فیلم Spider-Man: Homecoming

مارول استودیو و سونی پیکچرز پوسترهایی جدیدی را از فیلم مورد انتظار مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) منتشر کردند.

حدود سه ماه دیگر فیلم Spider-Man: Homecoming به روی پرده خواهد رفت و به همین منظور کمپانی مارول و سونی دو پوستر جدید از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده‌اند. تمرکز این دو پوستر بر روی شخصیت مرد عنکبوتی و برج انتقام جویان (Avengers) است که در یکی از آن‌ها، مرد عنکبوتی را در حال استراحت مشاهده می‌کنیم که در این تصویر برج انتقام جویان نیز مشاهده می‌شود. در پوستر بعدی، مرد عنکبوتی را در حالی که از برج انتقام جویان بالا رفته است، مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

New Spider-Man: Homecoming Posters

فیلم Spider Man

مدتی کوتاه پس از انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming، مارول و سونی ساخت دنباله این فیلم را برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) تایید کردند. این در حالی است که هالند تایید کرده که برای بازی در نقش مرد عنکبوتی در سه فیلم دیگر به جز فیلم‌های مرد عنکبوتی، با مارول قرارداد دارد. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیتون در این فیلم قرار است نقش شخصیت شرور و منفی به نام ولچر (Vulture) را بازی کند، اما او تنها شخصیت منفی این فیلم نخواهد بود و شخصیت‌های شرور دیگری مانند هرمان شولتز / شوکر و تینکرر (Tinkerer) نیز در این فیلم حضور دارند.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است به کارگردانی یان واتس، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده