// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر زمان عرضه بازی Bulletstorm: Full Clip Edition منتشر شد

بخش انتشارات استودیو گیرباکس سافت‌ور به تازگی تریلر زمان عرضه بازی Bulletstorm: Full Clip Edition را منتشر کرد.

امروز سازندگان بازی Bulletstorm: Full Clip Edition، استودیو People Can Fly و بخش انتشارات استودیو گیرباکس سافت‌ور (Gearbox Publishing) تریلر زمان عرضه این اثر را که در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ (۷ آوریل) به صورت عمومی در دسترس همگان قرار خواهد گرفت منتشر کردند. 

در طول این تریلر شاهد مواردی هستیم که هر گیمری از بازی Bulletstorm انتظار دارد، از انفجارهای فراوان و دیوانه کننده گرفته تا اکشن سریع و بدون توقف. از سویی موسیقی که همراه با تریلر پخش می‌شود زیبایی آن را چند برابر کرده است.

Bulletstorm: Full Clip Edition در واقع نسخه ریمستر بازی Bulletstorm است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده بود. وظیفه توسعه این اثر بر عهده استودیو People Can Fly بوده که ساخت بازی اصلی را برای پلتفرم‌های نسل هفتمی و رایانه‌های شخصی نیز برعهده داشته است. همچنین طبق اعلام سازندگان نسخه ریمستر شامل بافت‌هایی با کیفیت بالاتر ، پالیگان‌های افزایش‌یافته، افکت‌های صوتی بهبود یافته و فریم ریت بهتر می‌شود و قرار است با کیفیت 4K بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول میان نسلی پلی‌استیشن 4 پرو اجرا شود. همان طور که می‌توان انتظار داشت این نسخه از بازی شامل تمامی بسته‌الحاقی که در گذشته برای بازی منتشر شده بودند در کنار برخی محتواهای جدید می‌شود.  

اگر شما بازی را پیش خرید کنید می‌توانید تمام بازی را با شخصیت «دوک‌ نوکم» (Duke Nukem) انجام دهید. نکته جالب این است که سازندگان در نظر داشته‌اند بازی کردن با این شخصیت حس جدیدی داشته باشد بنابراین دیالوگ‌های بازی تغییر پیدا کرده، موارد جدیدی نیز به آن‌ها افزوده شده و صداگذاری شخصیت Duke Nukem نیز مانند همیشه توسط جان اس.تی جان (Jon St. John) انجام شده است. نام این محتوای اضافه نیز Duke Nukem’s Bulletstorm Tour خواهد بود و در این حالت Duke Nukem جایگزین شخصیت اصلی بازی گریسون هانت (Grayson Hunt) خواهد شد.

بخش انتشارات استودیو گیرباکس سافت‌ور در توضیحات رسمی این اثر آورده است:

کامل‌ترین نسخه بازی: تمامی محتواهایی که در گذشته برای بازی منتشر شده بودند مانند بسته الحاقی Gun Sonata و Blood Symphony همگی در نسخه ریمستر این اثر که برای پلتفرم‌های نسل هشتمی منتشر می‌شود قرار داده شده‌اند.

افزوده شدن حالت +New Game: پس از تمام کردن بخش داستانی شما می‌توانید با حالت +New Game به تجربه دوباره بازی با تمام مهارت‌ها و اسلحه‌هایی که در طول بازی بدست آورده‌اید بپردازید.

نقشه‌های جدید برای بخش Echo Mode: گیمران می‌توانند مهارت‌های خود را در ۶ مرحله جدید در یک بخش امتیازی با نام Echo Mode به چالش بکشند.

جلوه‌های بصری کاملا جدید و بهبود یافته: نسخه ریمستر شامل مدل‌های بروزشده شخصیت‌ها، منابع و انیمیشن‌ها می‌شود همچنین در کنار این موارد بازی با فریم‌ریت ۶۰ بر روی تمامی پلتفرم‌ها مقصد اجرا خواهد شد.

گیم‌پلی پر سرعت: با ترکیب گان پلی پرسرعت، ضربات و کمبو‌های گوناگون از تجربه گیم‌پلی خاصی که بازی Bulletstorm با آن شناخته می‌شود لذت ببرید.

جلوه‌های صوتی بهبود یافته: با جلوه‌های صوتی هماهنگ، موزون و بهبود یافته از تجربه هرج و مرج حاکم بر فضای بازی لذت ببرید.

محتوای جدید Duke Nukem’s Bulletstorm Tour: کل بخش داستانی بازی Bulletstorm: Full Clip Edition را با شخصیت Duke Nukem تجربه کنید.  

| |

بازی Bulletstorm: Full Clip Edition با قیمت ۶۰ دلار برای کنسول‌های  پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، مدیر روابط عمومی بخش انتشارات استودیو گیرباکس سافت‌ور صحبت‌هایی در خصوص قسمت دوم بازی Bulletstorm داشته است همچنین سه تریلر جدید از بازی Bulletstorm: Full Clip Edition منتشر شد که داستان، گیم‌پلی 4K و گیم‌پلی شخصیت Duke Nukem را به تصویر می‌کشد. قابل اشاره است که گیرباکس سافت‌ور اعلام کرده این اثر به صورت یک بروزرسانی رایگان برروی رایانه‌های شخصی منتشر نخواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده