// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱

سه تریلر جدید از بازی Bulletstorm: Full Clip Edition منتشر شد

سه تریلر جدید از بازی Bulletstorm: Full Clip Edition منتشر شد که داستان، گیم‌پلی 4K و گیم‌پلی شخصیت Duke Nukem را به تصویر می‌کشد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو People Can Fly و کمپانی Gearbox Software تریلری جدیدی از بازی Bulletstorm: Full Clip Edition منتشر کرد که داستان این بازی را به نمایش می‌گذارد. این اثر نسخه بازسازی شده بازی شوتر اول شخص اکشن Bulletstorm است که در سال ۲۰۱۱ میلادی عرضه شده است.

تریلر جدید صحنه‌های کلی از این بازی را به همراه گرافیک نسخه بازسازی شده آن به تصویر می‌کشد. با انتشار تریلر داستانی جدید وب‌ سایت IGN دو تریلر جدید از بازی Bulletstorm: Full Clip Edition منتشر کرد که یکی از آنها گیم‌پلی بازی را در رزولوشن 4K به نمایش می‌گذارد و دیگری تریلر ۹ دقیقه‌ای از گیم‌پلی شخصیت Duke Nukem را به تصویر می‌کشد.

در ادامه می‌توانید ویژگی‌های نسخه بازسازی شده این بازی که توسط گیرباکس منتشر شده، مشاهده کنید.

بهبود بافت‌های گرافیکی، بازنگری در سیستم صوتی، نرخ فریم روان و اجرای بازی در رزولوشن 4K بر روی کنسول پلی‌ استیشن 4 پرو و رایانه‌های شخصی، از مواردی است که در نسخه بازسازی شده بازی مذکور اعمال شده است. همچنین این بازی شامل تمامی‌ بسته‌های الحاقی بازی Bulletstorm به همراه محتوای جدید می‌شود. همچنین ۶ نقشه جدید در حالت امتیازی Echo Mode اضافه می‌شود. همینطور حالت جدید Overkill Mode نیز در بازی تعبیه می‌شود که گیمر‌ها می‌توانند در این حالت از تمامی سلاح‌ها و قابلیت‌های بازی مذکور استفاده کنند.

Bulletstorm

همچنین کاربرانی که بازی Bulletstorm: Full Clip Edition را پیش خرید کرده‌اند می‌توانند با شخصیت افسانه‌ای Duke Nukem بازی را تجربه کنند. نمایشنامه این بازی توسط صداپیشه اصلی بازی دوک نوکم صدابرداری و ضبط شده است و دوک نوکم به جای شخصیت اصلی این بازی یعنی Grayson Hunt با محتوای تازه ایفای نقش می‌کند.

بازی Bulletstorm: Full Clip Edition گیمر‌ها را در نقش گریسان هانت قرار می‌دهد، کسی که پس از سقوط سفینه خود بر روی یک سیاره بیگانه به دنبال گرفتن انتقام خود، به جنگ با دشمنان می‌رود. گریسان که یک عضو تبعیدی از گروه Dead Echo است، به دنبال گرفتن انتقام از فرمانده خیانت کار او می‌رود و قصد نجات تیم خود از سیاره استیجیا را دارد، جایی که تمام نفرات تیم او در آنجا سرگردان شده‌اند.

علاوه بر حالت کمپین بازی Bulletstorm: Full Clip Edition کاربران می‌توانند ۳۰ حالت جدید رقابتی را به همراه ۱۲ نقشه جدید در بخش همکاری چند نفره (Co-op) تجربه کنند.

بازی  Bulletstorm: Full Clip Edition قرار است در تاریخ  ۱۸ فروردین ماه (۷ آوریل) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. در ادامه می‌توانید تریلر‌های جدید را دانلود و تماشا کنید.

تریلر داستانی:

| |

تریلر گیم‌پلی بازی در رزولوشن 4K:

| |

تریلر گیم‌پلی شخصیت Duke Nukem:

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده