نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۹

انتشار تریلر و تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Life

کمپانی سونی پیکچرز دو تریلر به همراه یک تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم Life منتشر کرد.

در ماه آبان، کمپانی سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم زندگی (Life) را منتشر کردند. حال این کمپانی دو تریلر جدید از این فیلم منتشر کرده است. تمرکز این دو تریلر مانند تریلر و تصاویری که پیش از این از فیلم Life منتشر شده، بر روی سه بازیگر اصلی فیلم به نام‌های ربکا فرگوسن، رایان رینولدز و جیک جیلنهال است. علاوه بر این، سونی پیش از برگزاری فینال مسابقات NFL موسوم به Super Bowl، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیوها را تماشا کنید:

| |

| |

| |

همچنین سونی پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم Life نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

New Life Poster

فیلم Life داستان شش خدمه ایستگاه فضایی بین المللی را روایت می‌کند که در آستانه یکی از مهم‌ترین اکتشافات در طول تاریخ بشر هستند و اولین شواهد و مدرک زندگی را در کره مریخ کشف کرده‌اند. اعضای تیم شروع به انجام تحقیق بر روی آن می‌کنند، در نهایت روش کار آن‌ها عواقب پیش بینی نشده‌ای دارد و شخصی که به آن زندگی داده شده است ثابت می‌کند که بیشتری از چیزی که انتظار می‌رفت باهوش است. علاوه بر رینولدز، فرگوسن و جیلنهال، هیرویوکی سانادا، الگا دایهوچنایا و آریون باکاری دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

فیلم Life برای اکران در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (۴ فروردین ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ در تاریخ ۲۹ می ۲۰۱۷ (۸ خرداد ۱۳۹۶)  اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم کودک ۴۴ (Child 44) است و پاول ورنیک  و رت ریس، نویسندگان فیلم‌هایی چون سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) و ددپول (Deadpool)، بر روی فیلمنامه فیلم Life کار کرده‌اند. رینولدز و اسپینوزا پیش از این در فیلم خانه امن (Safe House) محصول سال ۲۰۱۲، با یکدیگر همکاری داشته‌اند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده